Gå til innhold

1cm åpning, ikke moden, men JM kunne.....

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja, men lettere sagt enn gjort. Har en sønn på 16mnd som er utroooolig aktiv så her går det i 100 hele dagen :-P Livmorhalsen(munnen?) var på 2cm så det skjer noe her iallefall.. jøss, må vel montere sprinkelsenga og fikse resten av småpjusk ;-)

Huff. Ja, da er det ikke bare bare å slappe av heller.

Skal innom på en ny sjekk nå snart siden "riene" ikke avtar. Gikk med modningsrier i 5uker med førstemann og jeg NEKTER å gjøre det igjen!! Håper de kan gjøe noe. Dette er slitsomt!

Syns ikke disse minner om hverken kynnere eller modningsrier. Disse kommer i tak, men er ikke så kjempe vonde. Pussig.

Ja bruker å gå med det selv i mange uker. Skal til gyn osndag å tøye litt, er ca 2 uker til termin. Håper at jeg føder før jul, er vanskelig med pass osv til barna + at det går veldig fort når det først er i gang siden jeg ikke kjenner forskjell på rier og kynnere før jeg er 7 cm ca. Hjelper det ikke noe til onsdag, så skal jordmor prøve igjen den 13 des. Lykke til:)

Annonse

Da har jeg vært på ny kontroll. Og nå er jeg nervøs og bekymret for lille.

Alt så bra ut helt til JM skulle ta mål av lille ved UL. Mini er fin i lengden, men er nesten 1kg mindre enn det han skal være. Ligger på den nederste steken på vektkurven! Han får rett og slett ikke nok næring.

Skal på ny ul 14des og hvis han da ikke har lagt seg og fremdeles ligger på risikokanten, så blir det igangsetting i uke 37.

Så tja, jeg er dritt nervøs og bekymret for mini.

Flere som har opplevd dette??

Huff. Håper det er feil. Kjenner at jeg ikke klarer å vente helt til den 14 for å sjekke at om alt er ok. Skal ringe min JM å snakke med henne.. Litt lettere når det er noen man stoler på.

For all del så skjønner jeg at lille får for lite næring for for jeg selv spiser og sover dårlig og har gjort det en stund

Daaaa har jeg snakket med min jordmor, og hun ble rettere sint for hva de sa igår.

Lille mini er ca.2100 gram så hva hun ul dama har fortalt oss er løgn og piss.

Er iallefall 100kg lettere nå som jeg vet mini faktisk har det bra. Litt mager, men ingenting å bekymre seg for.

Gjett om jeg nagler tak i dama hvis jeg ser henne!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...