Gå til innhold

Jippi! Vannet gikk

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mens jeg lå på akupunktur benken. Så nå er jeg hjemme og skifter. Kom MYE vann og renner fortsatt.

Nå skjer det noe! Spennende og skummelt!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oj du er heldig. Termin i dag her og det skjer ingenting:) når har/hadde du term?

Lykke til:)

Skrevet

Termin på onsdag, så er ganske overrasket? Trodde jeg kom til og gå noen dager over.

Takk for det :) Krysser fingre for at det skjer noe hos deg også snart ;)

Skrevet

Oj ja det er jo deilig da:) gjør vel ikke noe med fødsel litt før,vi har jo ventet rimelig lenge på lille nurka våres:)

Skrevet

ÅÅÅhhh... så gøy! Å kanskje litt skummelt eller spennende også ;) Lykke lykke til! Har virkelig tro på akupunktur ;) Skal prøve det jeg også ;) Angra på at jeg ikke gjor det sist...

Skrevet

Lykke til:) Her håper jeg ikke vannet går hjemme for da er jeg redd det blir hjemmefødsel siden jeg bruker å føde på under en halv time etter at vannet går.

Skrevet

Oi så spennende :) og så heldig du er ! Jeg hadde termin i går og skal inn på riestimulerende akupunktur nå om 5 min. Håper jeg webside heldig som deg ;) ! Masse lykke til!

Skrevet

Webside er noe iPhone skrev, jeg mente er* ;)

Skrevet

Takk alle sammen :) Har vært hos jordmor nå, så nå skal jeg bare sitte og vente på at det skjer noe. Ingen tier ennå. Men skal på føden i morgen klokken åtte om ingenting har skjedd. Men regner med det begynner i løpet av dagen/kvelden :)

Skrevet

å så spennende... kommer når man minst venter det ;)

her er det ingenting skjedd enda. :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...