DaTuMa Skrevet 3. desember 2012 #1 Del Skrevet 3. desember 2012 Planen vår var å holde graviditeten skjult til julaften. Skal på ultralyd 21 desember og tenkte å pakke inn bilder til besteforeldre og oldeforeldre Men det blir vanskeligere og vanskeligere. Begge mine foreldre (skilt) bor i nærheten av oss og vi sees ganske ofte. Jeg må stadig finne på unnskyldninger på hvorfor jeg ikke kan komme på besøk eller hvorfor samboeren min kommer alene. Jeg har masse magesmerter og er sykmeldt pga det. I tillegg er jeg kvalm store deler av døgnet. Ligger på sofaen nesten hele dagen og bare det å dusje er et ork Er jo begrenset for hvor mange dumme unnskyldninger jeg kan klare å finne på uten at de fatter mistanke. Vil jo ikke ødelegge juleoverraskelsen heller. Selvom jeg har veldig lyst p si det til mamma sånn at jeg kan få litt forståelse fra noen som vet hvordan det er. Hun var også veldig dårlig med meg. Er så skuffa. Forrige graviditet var jeg i superform, og hadde liksom håpet at det skulle bli like bra denne gangen.... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143996245-hvordan-klare-%C3%A5-skjule-det-3-uker-til-er-s%C3%A5-d%C3%A5rlig/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
bettyboooop Skrevet 3. desember 2012 #2 Del Skrevet 3. desember 2012 Vi hadde også en plan om å overasske alle på julaften (UL 17 des), men i og med at jeg ble så kvalm og kastet opp så mye at jeg måtte flere runder på sykehuset for å få væske og næring, orket vi ikke bruke energi på å holde det hemmelig lenger. For min del føltes det bedre å få støtte rundt meg Lykke til! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143996245-hvordan-klare-%C3%A5-skjule-det-3-uker-til-er-s%C3%A5-d%C3%A5rlig/#findComment-144793978 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå