LilleSessa+desembergutt Skrevet 3. desember 2012 #1 Skrevet 3. desember 2012 Vi har vel nesten helt sikkert bestemt oss for enten Bendik eller Filip, men usikker på hvem vi liker best og hvilke navn som eventuelt passer til de. Foreløpig har vi kommet opp med: Bendik Nikolai Bendik Leander Filip Nikolai Filip Leander Synspunkter på de over og eventuelle forslag til mellomnavn?! Hjelp mottas med stor takk
Giss Skrevet 3. desember 2012 #2 Skrevet 3. desember 2012 Stemmer på Bendik Nikolai av de på listen. Jeg liker Nikolai bedre enn Leander, og Bendik bedre enn Filip. Andre forslag: Bendik Emanuel Bendik Elias Bendik Olai Bendik Aleksander Bendik Olander
Frøken Ubesluttsom Skrevet 3. desember 2012 #3 Skrevet 3. desember 2012 Bendik er finere enn Filip, syns jeg. Filip begynner også å bli veldig vanlig. Syns Bendik Nicolai er finest.
Vannmann35 Skrevet 3. desember 2012 #4 Skrevet 3. desember 2012 Bendik er vel mindre vanlig enn Filip, men liker Filp også... Leander og Nikolai liker jeg ikje noe særlig da... Hva med Bendik Johan Filip Martinius
Suebird Skrevet 3. desember 2012 #5 Skrevet 3. desember 2012 Filip! Nydelig navn med god klang Bendik er hardt synes jeg, og kanskje litt sjarmløst? Benedict funker bedre da synes jeg, men det er lite brukt her til lands. Jeg er ikke glad i Leander egentlig. Synes nesten det er det nye André som skal brukes som navn nr. 2 til hva som helst... Lysander og Oleander er bedre da synes jeg Nicholas er også finere enn Nikolai synes jeg Filip Sebastian Filip August Filip Martinius Filip Kornelius
Vipsenmamma Skrevet 3. desember 2012 #6 Skrevet 3. desember 2012 Heller Bendik enn Filip. Og heller Nikolai enn Leander.
Augustgutt13&Augustspire16 Skrevet 3. desember 2012 #7 Skrevet 3. desember 2012 Nå er ikke jeg så glad i verken Bendik eller Nikolai, så her stemmer jeg på Filip Leander. Selv om jeg egentlig heller ikke er så glad i Leander, så synes jeg de to navnene klang bra sammen. Forslag til kombinasjoner: - Filip Johan - Filip Olai - Filip August - Filip Andreas
Februargullet2013 Skrevet 3. desember 2012 #8 Skrevet 3. desember 2012 Bendik Leander var veldig fint av dine . Liker Bendik godt, ikke noe glad i Filip,må skrives Philip,men uansett er Bendik finere enn begge her da:). Bendik Alexander Bendik Sebastian Bendik Oliver Bendik Tobias Bendik Mathias Bendik Christopher Men Bendik er egentlig veldig pent alene også
Februargullet2013 Skrevet 3. desember 2012 #9 Skrevet 3. desember 2012 Kan jo ta noen med Filip og kanskje selvom jeg håper dere velger Bendik. Filip Renè Filip Andrè Filip Zacharias Filip Oliver Filip Mathias
Cornelianelia Skrevet 3. desember 2012 #11 Skrevet 3. desember 2012 Filip er mye finere enn Bendik. Liker ikke Leander, så min stemme går til Filip Nikolai!
Mini&Meg Skrevet 4. desember 2012 #12 Skrevet 4. desember 2012 Bendik er ikke et pent navn. Filip er nydelig og likte godt Filip Leander.
Navn Skrevet 9. desember 2012 #15 Skrevet 9. desember 2012 Bendik! Fillip klarer jeg ikke helt å like. Men likte ikke de dobbeltnavnene så godt. Bendik Martinius, Bendik Magnus, Bendik Markus eller noe sånt synes jeg er mye finere. Synes det er mye bedre med sånne navn som ikke blir så søte, for ungene skal jo vokse opp en gang de også.
Kremtopp Skrevet 9. desember 2012 #16 Skrevet 9. desember 2012 Filip uten tvil men jeg liker best varianten med Ph (Philip).
lineaalba Skrevet 10. desember 2012 #17 Skrevet 10. desember 2012 Liker ikke "-dik"-delen i Bendik, så min stemme går til Filip. Bendik Nikolai ble for mye "ik". Hva med bare Nikolai?
Gjest Antarctica Skrevet 18. desember 2012 #18 Skrevet 18. desember 2012 Bendik Nikolai ble mye "ik" for meg også, han kommer til å bli gangstarapperen Dik-Nik... Enten Bendik el Nikolai holder. De to andre syns jeg dessverre er totalt lavbudsjett - poppis.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå