Anonym bruker Skrevet 2. desember 2012 #1 Del Skrevet 2. desember 2012 Sitter her med masse tanker om hva som er riktig av meg å gjøre nå. Situasjonen min er den at jeg er gravid, er ikke sammen med bf og det kommer nok ei heller ikke til å hende at vi blir noe par. Han er langt yngre enn meg og vi hadde en one night stand. Jeg var dom, gått flere år uten sex, og ga etter for lystene den dagen der. Har fra før to barn, ei på 8 og en på 3. To forskjellige fedre. Med faren til hun på 8 så var jeg og bf sammen i 7 år, faren til minste var jeg ikke sammen med. Bor i en super liten bygd hvor alle kjenner alle og dette preger nok en god del av for og imot tankene mine her. Jeg er jo altså alene, 100% alene med minste også. Har hus og rom nok til en unge til, står ikke på det. Har fire jobber, for å få økonomien til å strekke til, så der er en ulempe, dårlig økonomi. Jeg vet ikke hva jeg vil selv engang. Jeg ser bare at det ville vært helt tullete å fått ett barn til nå, å da uten en fast partner! Jeg ville blitt forhatt av hele bygda, "hu der som lurer seg på unggutter for å bli gravid" (faren til minsten er 12 år eldre enn meg, og faren til hun eldste er 4 år eldre...men dere skjønner). Men...det store mennet her! Jeg har bestandig ønsket meg flere barn, enn bare to. Sett for meg en stor familie. Da minste ble født så tenkte jeg at HVIS jeg skulle ha flere så måtte det skje innen visse år, jeg vil ikke ha flere år mellom de to, slik det er nå mellom mine to. Men tiden gikk å jeg er fortsatt singel, her jeg bor(og skal fortsette å bo) finnes det nok ingen mann for meg, å framtidsplanen for en evnt mann og ett barn til er passert føler jeg. Hadde slått meg til ro med den biten at det ble bare meg og de to ungene mine. Så skjer det her. Jeg heller mye for abort, men det føles feil, fordi jeg heller for abort pga alle de andre, mest. Men ser at jeg vil bli ett dårlig omtalt menneske om jeg bærer fram dette barnet. Tenker også på barna mine, hva de vil tro om meg. Har så mye mer på hjertet men det blir alt for mye for noen å lese tror jeg. Noen synspunkter? Råd... Blir det abort så vet jeg ikke hvordan jeg skal gå fram, jeg må til legen min, men jeg vil IKKE at det skal stå i journalen min, bare kjent folk som jobber der, slarvkjærringer hele gjengen Hvordan jeg skal legge opp sykehusturer (20 mil) unna, uten at min mor/far får misstanke om hva jeg gjør på sykehuset, blir jo avhengig av de til barnpass. Jeg forstår det slik at det er tre turer på sykehuset i forhold til en medisinsk abort, en samtale, en der du får pillene og en sjekk ca en mnd. etterpå. Anonym poster: 12ced0cd34c456efb7e63f332bbf99a9 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143996168-aborteller-ikkevanskelig/
forevermamma Skrevet 5. desember 2012 #2 Del Skrevet 5. desember 2012 Hei.. jeg vet ikke om jeg har så mange råd, men vil bare si at jeg syns ikke du skal bry deg om hva folk syns. Tenk på hva du vil. Det er ditt liv. Og eventuelt ditt barn... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143996168-aborteller-ikkevanskelig/#findComment-144803381
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå