Gå til innhold

Dere som har født, kan dere svare meg på noe angående rier? :)

Anbefalte innlegg

Hadde ikke merkbare rier ved forrige fødsel, kjente kun pressriene. I dag har jeg mye kynnere, de er jevne tror jeg, og mens de er der stråler det nedover fra korsryggen og ned låra. Er dette noe jeg bør være litt obs på eller er det bare normale nedpress-smerter tror dere?

Fortsetter under...

[quote name=ma(G)ma med to små :)' timestamp='1354481036' post='144792561]

Fødte du helt uten smerter uten å ha smertestillende sist?

Hvor langt er du på vei?

Ta tiden på kynnerne, og ring sykehuset for å høre.

Lykke til :)

Jeg fødte uten smerter rett og slett, kjente ikke åpningsriene i det hele tatt. Jeg er 3 dager unna termin, så det kan jo være noe tenker jeg. Men da ser jeg det litt an og ringer sykehuset om det fortsetter :) Takk for svar!

Ojsann, du var da heldig! ;) Jeg hadde lette rier, jeg da...

Enig med at du bør ta tiden på kynnerne. Mine rier var noenlunde slik du beskriver. Jeg tror du bør være obs på de smertene ned over lårene... Det var ihvertfall slik jeg fikk tegn på at det var skikkelig igang.

Hadde ikke merkbare rier ved forrige fødsel, kjente kun pressriene. I dag har jeg mye kynnere, de er jevne tror jeg, og mens de er der stråler det nedover fra korsryggen og ned låra. Er dette noe jeg bør være litt obs på eller er det bare normale nedpress-smerter tror dere?

Nå har du vel født tenker jeg? Det var slik mine eier startet, men det gikk ikke an å ta tiden på dem, de bare kom..

Nå har du vel født tenker jeg? Det var slik mine eier startet, men det gikk ikke an å ta tiden på dem, de bare kom..Jeg har vært hos lege i dag, ikke engang modning :(

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...