Gå til innhold

Kunstig Juletre?? Noen som har??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Jeg lurer litt på å skaffe meg kunstig juletre. Det er mange fine på markedet og jeg vil ha et som ser så naturlig ut som mulig. Er det noen som har noen tips om hvor jeg kan kjøpe ett fint som ikke koster en formue??

Fortsetter under...

Skrevet

Jeg selger perfect home sine. 4950,- med 400 små led pærer. Lysene varer i 20 år. 10 års garanti. Anbefales :-) Bare å ta kontakt om du er interessert:-)

Skrevet

He he, hun spurte etter et billig! :))

Clas Ohlson og Europris selger rimelige og fine kunstige juletre. 2-300,- mener jeg å huske. Du bare bretter ut grenene og "former" treet sik at det ser stort og naturtro ut - ingen medfølgende pynt vel og merke, men å pynte treet selv er jo hele vitsen ;-))

Skrevet

Jeg selger perfect home sine. 4950,- med 400 små led pærer. Lysene varer i 20 år. 10 års garanti. Anbefales :-) Bare å ta kontakt om du er interessert:-)

Det er ikke akkurat billig, men det er også for lite. Vi må ha over 180 høyt.

Annonse

Skrevet

Hehe, hun spurte etter et billig, MEN hun spurte også etter et fint ett. Du får ikke fine juletrær under 3000kr... Vi har Perfect Home sitt, 215cm høyt. Kostet 3500kr på tilbud (5000 full pris). Ser helt ekte ut, ikke sånn flate papir/plast-nåler som de fleste trærne her.

Men selvfølgelig, noen synes sikkert billigtrærne er fine, jeg synes de er fæle...hehe ;-)

Skrevet

Hei

Jeg vet ikke hvor du får et fint ett, men personlig ville jeg styrt unna de billigste. Vi fikk et en gang - og det mistet "nåler" hver gang man var borte i det.

Hva er vitsen med et plasttre om det drysser likevell? :D

Skrevet

Takk for mange gode svar, vet de koster noen lapper for å få et fint et, men har kun sett til over 5000 kr. Det blir litt mye. Hadde håpet noen hadde kjøpt fint høyt tre til under det. Så et på nett til 2500 ca med lys, men vanskelig å se om nålene ser ekte ut eller er sånn plast strimler...

Skrevet

Hos Hageland har de fine på 210, til 399,-

...eller de hadde ihvertfall ifjor...

Skrevet

Eg kjøpte på plantasjen i fjor. Der hadde de maange alternativer i alle prisklasser.

Gjest Hercule Poirot
Skrevet

Jeg har akkurat bestilt dette: http://www.mrplant.s...ge/7376-210.jpg

Men det koster noen lapper da, men allikevel billigere enn Perfect Home sitt.

Vær så snill - fortell meg prisen på dette! Dette så jo faktisk veldig ok ut! Jeg er så dritt lei av å kjøpe frosne juletrær, som ikke er mulig å få til å stå rett og som er kjempestygge på ene siden... Hvert år...

Annonse

Skrevet

Jeg har akkurat bestilt dette: http://www.mrplant.s...ge/7376-210.jpg

Men det koster noen lapper da, men allikevel billigere enn Perfect Home sitt.

Vær så snill - fortell meg prisen på dette! Dette så jo faktisk veldig ok ut! Jeg er så dritt lei av å kjøpe frosne juletrær, som ikke er mulig å få til å stå rett og som er kjempestygge på ene siden... Hvert år...

Jeg kjøpte mitt fra Mr Plant sin forhandler i norge, og fikk en pris på 3100+frakt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...