Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Føttene.har hovnet opp noe veldig de siste 2 ukene.

Nå er det ingen ankler for å si det slik..

Hvor mye verre kan jeg regne med at det blir? Er 35+4 idag.

Blodtrykket er helt fint of og fingene er ikke hovne, urinprøve for en uke siden negativ på alt, så jeg er ikke bekymret mtp sv.skapsforgiftning.

Syns bare det er litt plagsomt og ubehagelig med så hovne føtter.

Er i mitt andre svangerskap, men siden forrige endte med prematur fødsel i uke 31, er jeg i ukjent farvann...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143996104-p%C3%B8lsef%C3%B8tter/
Del på andre sider

Fortsetter under...

har samme selv. har hatt det et par uker nå. siden uke 36.

har ikke prøvd strømper eller kaldt vann. har bare tenkte at det følger med graviditeten og at det går bort igjen av seg selv. det er jo vinter så jeg har ikke følt at det har brydd meg.

går jo ikke i shorts eller kjole på vinterstid :P

Annonse

Føttene.har hovnet opp noe veldig de siste 2 ukene.

Nå er det ingen ankler for å si det slik..

Hvor mye verre kan jeg regne med at det blir? Er 35+4 idag.

Blodtrykket er helt fint of og fingene er ikke hovne, urinprøve for en uke siden negativ på alt, så jeg er ikke bekymret mtp sv.skapsforgiftning.

Syns bare det er litt plagsomt og ubehagelig med så hovne føtter.

Er i mitt andre svangerskap, men siden forrige endte med prematur fødsel i uke 31, er jeg i ukjent farvann...

Jeg hadde det akkurat slik. Ingen sko som passet etterhvert og de ble større og større mot fødsel. Nå fødte jeg i slutten av august, så jeg gikk med åpne sandaler stort sett eller barbent. Hadde hverken høyt blodtrykk eller utslag på urinprøve, så jeg måtte bare leve med vannføttene mine til fødsel. Jeg syntes egentlig ingenting hjalp noe særlig, hverken støttestrømper eller vann. Det eneste som hjalp litt var å holde de høyt om kvelden og natten når jeg sov.

Fattig trøst nå kanskje, men vannet forsvinner ekstremt fort (hos meg i hvert fall), så allerede dagen etter fødsel var så og si alle svangerskapskiloene forsvunnet og jeg synes bena mine så utrolig slanke og fine ut. Satt i sofaen og ammet mens jeg beundret føttene der jeg kunne se både ankel og skjelettet under huden he he. Hold ut, og vær selvsagt på vakt mht svangerskapsforgiftning! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...