Gå til innhold

Anbefalte innlegg

som har 2tantebarn som jeg er veldig glad i, og som er glad i meg :))

da de var inni magen til søstra mi, var jeg så misunnelig, og trodde aldri jeg skulle klare å bli kvitt misunnelsen, og bli så glad i de.... heldigvis tok jeg feil!

Godt å ha noen barn å låne når man ikke har noen selv :P

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143996094-%C3%A5h-jeg-er-s%C3%A5-heldig/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kommer meg ikke ut av magictown jeg skjønner du! Lever i sjøsus og susa på pina-colada all the time liksom! :P

Ligger på stranda nå jeg, men ser ikke deg ? hvor er du? ikke si at du ligger fyllesyk på hotellrommet nåå igjeeen

Kommer meg ikke ut av magictown jeg skjønner du! Lever i sjøsus og susa på pina-colada all the time liksom! :P

Ligger på stranda nå jeg, men ser ikke deg ? hvor er du? ikke si at du ligger fyllesyk på hotellrommet nåå igjeeen

haha! Fyllesjuk og solbrent på rompa :P men klar for ny runde i kveld, for du spanderer vel? :D

er fortsatt i magictown jeg og, må jo være på et fint sted mens jeg venter på mirakelet :)

som vel og merke skal komme i 2013!

:D :D :D

pust, pes, her kommer jeg løpende mot deg på stranda :P klar for enda en kveld med fest og morro med tussi :P kuleste dama i byn :P

Annonse

hahah! :D såklart spanderer jeg! Du spanderte jo i gårkveld.. Men jeg tviler på at du husker det.. ;)

Hei Adine! Her er drinken din :D

ah er det derfor kontoen er tom? hihi... måtte be mannen overføre noen lapper til meg skjønner du :P

Takk ! "sluuurp" DEN var god den!

er så koselig sammen med deg Tussi :D Blir du med å danser litt eller?

Vi vet å kose oss vi :D Såklart blir jeg med å danse!! Jeg mååå bare tisse først.......

Kjøper du shots til oss mens du venter? Legger igjen penger på bordet her... Åh, nå må jeg løpe!! Tisser meg ut snart!!

Vi vet å kose oss vi :D Såklart blir jeg med å danse!! Jeg mååå bare tisse først.......

Kjøper du shots til oss mens du venter? Legger igjen penger på bordet her... Åh, nå må jeg løpe!! Tisser meg ut snart!!

tequila shots da eller :P haha.. ikke rart jeg ikke husker festen i går :D

"barkeep - 6 tequilashots please" :P "knipse"

Gjest Trulte med to små

Tøysejenter!! ;)

Jeg er enig med dere om at det er fantastisk å være tante!!

Jeg har to jenter og en gutt jeg er tante til og de bor rett ved siden av meg. Ser de så og si hver dag og det har hjulpet meg MYE i denne prosessen vi har vært i.

Alltid en god klem å få, gode ord om hvor snill og god jeg er ;) og fine tegninger og brev fra de små.

Det er ingen begrensning på hvor fint det er å være tante og jeg er så takknemlig.

Veldig greit å oppleve de gode stundene med de og kunne sende de hjem når de blir bråkete og sure ;)

Noen fordeler må vi tantene ha! :)

Annonse

du og de delfinene dine :P Metti :D hihi! nå er det bare å "drekke" på :=) haha! Ny kveld... nye muligheter! weehoo! Tussi er ikke så værst på dansing hun heller :P

tror kanskje jeg skal ha sex on the beach i dag jeg... hihi!

Tøysejenter!! ;)

Jeg er enig med dere om at det er fantastisk å være tante!!

Jeg har to jenter og en gutt jeg er tante til og de bor rett ved siden av meg. Ser de så og si hver dag og det har hjulpet meg MYE i denne prosessen vi har vært i.

Alltid en god klem å få, gode ord om hvor snill og god jeg er ;) og fine tegninger og brev fra de små.

Det er ingen begrensning på hvor fint det er å være tante og jeg er så takknemlig.

Veldig greit å oppleve de gode stundene med de og kunne sende de hjem når de blir bråkete og sure ;)

Noen fordeler må vi tantene ha! :)

ja, vi er noen tøysejenter Lykke :P noe glede må jo vi ha også :) er ganske så fantastisk å være tante :) og jeg er så glad for at misunnelsen gikk over :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...