Gå til innhold

Hva synes dere om kun hvitt og sølv farget pynt på juletreet?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Sølv og hvitt blir nok veldig stilig! Jeg liker juletreene best med mye rødt på, hjemmelagde kruver, norske flagg, og glitter....slik det alltid har vært :) Det er jula for meg, at tingene er som de alltid har vært..At man tar opp de skeive nissene som ungene har lagd osv. Hyggelige tradisjoner <3

Anonym poster: 6680dc9c9dae45baa372058b7522b40a

Annonse

Kjedelig synes jeg, personlig ønsker jeg ikke et "sterilt" hjem som ser ut som det er klippet ut av et interiørblad.Vårt juletre er det barna som pynter, med allverdens pynt de synes er fint. Hjemmelaget pynt, pynt de har handlet selv, gamle ting vi har arvet, og kanskje en littlest petshop hund ;)

Anonym poster: 9497bb7c28336a068a9e29339ffb5fc9

"med julelys og norske flagg og høyt i toppen den blanke stjerne!"

Og ellers julekurver, girlandere, glitterrander, rødt, gull, grønt, blått, rosa, engler og sikkert mer :)

Jeg er vokst opp med masse "rot" i hele treet og det er koseligst =D

Liker ikke "steril" jul..

Anonym poster: 6af9f9caa158993628765a9c07421c41

Blir vel omtrent som dette:http://fotballfrue.no/wp-content/uploads/2012/11/DSC02225-2.jpgEr jo fint, men jeg synes det blir for "voksent" på en måte, litt strebersk.Jeg liker de fargerike trærne med alle slags kuler, bjeller, støyfer og ikke minst hjemmelagede ting som barna har produsert. Jeg har også slike strikkede julekuler. Treet vårt er så gnu fullt av julepynt at det nesten kneler, ungene elsker det :)Men jeg har ikke sansen for slike glitterremser da, så det har jeg ikke.

Blir vel omtrent som dette:http://fotballfrue.no/wp-content/uploads/2012/11/DSC02225-2.jpgEr jo fint, men jeg synes det blir for "voksent" på en måte, litt strebersk.Jeg liker de fargerike trærne med alle slags kuler, bjeller, støyfer og ikke minst hjemmelagede ting som barna har produsert. Jeg har også slike strikkede julekuler. Treet vårt er så gnu fullt av julepynt at det nesten kneler, ungene elsker det :)Men jeg har ikke sansen for slike glitterremser da, så det har jeg ikke.

Hvorfor i alle dager forsvinner avsnittene når man poster, veldig irriterende, da virker jo ikke linkene heller..

Nytt forsøk:

http://fotballfrue.no/wp-content/uploads/2012/11/DSC02225-2.jpg

Annonse

Gjest jule-Juliea

Mitt er en blanding av alt. Masse moderne hvitt/sølv, samt en del gamle julekuler i masse farger.

Det er kitsch, barnslig og lekkert syntes jeg. Men det er absolutt fargerikt og personlig.

Syntes det er fint med bare hvitt og sølv også, mamma her det hos dem. Det er pent, men jeg er for leken til at det passer til min type pynting.

Det er ikke for meg!

Det jeg elsker er å ta frem esker med pyn hvor barna kjenner igjen, og sier "åååå den husker jeg" Søte engler, små nisser, stjerner og snørystaller.... Og hjemelagde kuler, kurver og kongler med glitter. :))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...