Frufluffy Skrevet 4. desember 2012 #51 Del Skrevet 4. desember 2012 Slenger meg med her! Jeg er 10+4 i dag. Vært på ultralyd ved 7+3 og 9+4. Så neste blir 12+4 så håper at goklompen har det fortsatt det bra i magen Men det er tungt å vite at jeg har et høyrisiko svangerskap og at jeg må reise hver uke i slutten av graviditeten i flere timer til sykehuset.. Andre i samme situasjon? Vi har fortalt til de nærmeste i familiene våre pga at det har vært en del tøffe uker så vi har trengt å få støtte. Men vi lurer på om vi skal fortelle det til alle til jul når vi er passert uke 13 siden vi skal fortelle kommende storebror helgen før jul så tipper vi at ordet blir spredt for vinden Har allerede begynt å få bekkenløsning.. Ellers så sliter jeg voldsomt med trøtthet og å være sliten, så jeg klarer ikke fulle skoledager. Heldigvis får jeg god forståelse av skolen siden jeg har vært åpen om graviditeten siden jeg var uke 5. Så får tilrettelagt undervisning Pappaen er kjempe glad og stolt! Tilogmed begynt å tråle nettet for den beste barnevogner-tester etc Altså typisk mann. Men jentenavn bli vi nok aldri enige tror jeg.. Men om det blir en gutt (som jeg ikke tror siden jeg har på følelse av at det er ei jente..) så er navnet klart og fått det godkjent av mannen. Hei liljeduft, det er bra du får god oppfølging da og tilrettelagt på skolen! Hvorfor har du et risikosvangerskap? Mulig du har sagt noe om det Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143996058-noen-som-vill-skravle-litt/page/3/#findComment-144800063 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frufluffy Skrevet 4. desember 2012 #52 Del Skrevet 4. desember 2012 Hei! Vil gjerne være med å skravle. Er 8 uker i morgen, termin 19.juli. Jeg har vært heldig, ingen sport til kvalme så langt, er bare trøtt for tiden. Skikkelig, skikkelig trøtt da. Håper det går litt over etter uke 12. Synes tiden går litt sakte, synes dere det? Skjer liksom litt lite i begynnelsen av svangerskapet. Da ligger du en dag foran meg i lypa! jeg er goså skikkelig trøtt Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143996058-noen-som-vill-skravle-litt/page/3/#findComment-144800069 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljeduft Skrevet 5. desember 2012 #53 Del Skrevet 5. desember 2012 Slenger meg med her! Jeg er 10+4 i dag. Vært på ultralyd ved 7+3 og 9+4. Så neste blir 12+4 så håper at goklompen har det fortsatt det bra i magen Men det er tungt å vite at jeg har et høyrisiko svangerskap og at jeg må reise hver uke i slutten av graviditeten i flere timer til sykehuset.. Andre i samme situasjon? Vi har fortalt til de nærmeste i familiene våre pga at det har vært en del tøffe uker så vi har trengt å få støtte. Men vi lurer på om vi skal fortelle det til alle til jul når vi er passert uke 13 siden vi skal fortelle kommende storebror helgen før jul så tipper vi at ordet blir spredt for vinden Har allerede begynt å få bekkenløsning.. Ellers så sliter jeg voldsomt med trøtthet og å være sliten, så jeg klarer ikke fulle skoledager. Heldigvis får jeg god forståelse av skolen siden jeg har vært åpen om graviditeten siden jeg var uke 5. Så får tilrettelagt undervisning Pappaen er kjempe glad og stolt! Tilogmed begynt å tråle nettet for den beste barnevogner-tester etc Altså typisk mann. Men jentenavn bli vi nok aldri enige tror jeg.. Men om det blir en gutt (som jeg ikke tror siden jeg har på følelse av at det er ei jente..) så er navnet klart og fått det godkjent av mannen. Hei liljeduft, det er bra du får god oppfølging da og tilrettelagt på skolen! Hvorfor har du et risikosvangerskap? Mulig du har sagt noe om det Fordi jeg er overvektig, har mutasjon for blodpropp (som har vært grunnen til mine spontanaborter) og revmatisme. Samt. veldig høy risiko for svangerskapsdiabetes og forgiftning. Derfor så regner de dette svangerskapet som høyrisiko og derfor får jeg ikke føde på det lokale sykehuset som jeg hadde håpet på. :/ Men det er iallefall kjekt at de tar meg og helsen min på alvor denne gangen Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143996058-noen-som-vill-skravle-litt/page/3/#findComment-144801175 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljeduft Skrevet 5. desember 2012 #54 Del Skrevet 5. desember 2012 Hvordan ligger dere ann i julestria? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143996058-noen-som-vill-skravle-litt/page/3/#findComment-144801181 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frufluffy Skrevet 5. desember 2012 #55 Del Skrevet 5. desember 2012 Slenger meg med her! Jeg er 10+4 i dag. Vært på ultralyd ved 7+3 og 9+4. Så neste blir 12+4 så håper at goklompen har det fortsatt det bra i magen Men det er tungt å vite at jeg har et høyrisiko svangerskap og at jeg må reise hver uke i slutten av graviditeten i flere timer til sykehuset.. Andre i samme situasjon? Vi har fortalt til de nærmeste i familiene våre pga at det har vært en del tøffe uker så vi har trengt å få støtte. Men vi lurer på om vi skal fortelle det til alle til jul når vi er passert uke 13 siden vi skal fortelle kommende storebror helgen før jul så tipper vi at ordet blir spredt for vinden Har allerede begynt å få bekkenløsning.. Ellers så sliter jeg voldsomt med trøtthet og å være sliten, så jeg klarer ikke fulle skoledager. Heldigvis får jeg god forståelse av skolen siden jeg har vært åpen om graviditeten siden jeg var uke 5. Så får tilrettelagt undervisning Pappaen er kjempe glad og stolt! Tilogmed begynt å tråle nettet for den beste barnevogner-tester etc Altså typisk mann. Men jentenavn bli vi nok aldri enige tror jeg.. Men om det blir en gutt (som jeg ikke tror siden jeg har på følelse av at det er ei jente..) så er navnet klart og fått det godkjent av mannen. Hei liljeduft, det er bra du får god oppfølging da og tilrettelagt på skolen! Hvorfor har du et risikosvangerskap? Mulig du har sagt noe om det Fordi jeg er overvektig, har mutasjon for blodpropp (som har vært grunnen til mine spontanaborter) og revmatisme. Samt. veldig høy risiko for svangerskapsdiabetes og forgiftning. Derfor så regner de dette svangerskapet som høyrisiko og derfor får jeg ikke føde på det lokale sykehuset som jeg hadde håpet på. :/ Men det er iallefall kjekt at de tar meg og helsen min på alvor denne gangen Kjedelig at du ikke kan føde på det lokale sykehuset, men sikkerheten og helsen må jo gå først . jeg har revmatisme jeg også, fikk ekstra ul i første sv.skap, men det skulle jeg vist ikke ha så det ble det ikke med nr 2 Håper du ikke får noen av de potensielle plagene du har og at svangerskapet vil forløpe seg normalt! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143996058-noen-som-vill-skravle-litt/page/3/#findComment-144801409 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thie88 Skrevet 5. desember 2012 #56 Del Skrevet 5. desember 2012 Hvordan ligger dere ann i julestria? Har akkurat flyttet inn til mannen min så her blir det nye bretting, rydding osv. Ikke kjøpt en eneste julegave enda :/ usj. Så må vel få det unna snart. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143996058-noen-som-vill-skravle-litt/page/3/#findComment-144802259 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamma2013.2015 Skrevet 5. desember 2012 Forfatter #57 Del Skrevet 5. desember 2012 Her er julegavene handlet;-) Vasket rundt kjøkken og stue. ;-) Så ligger godt ann i løypa... Glad jeg tok det mens formen var bedre. Flere som sliter med bekkenet? Noen som vet litt mere om bekkenlåsing osv? Jeg har den siste uka vært i dårlig form. Ryggen/ korsryggen er ubehagelig og smerter ned til halebenet, det å bøye seg å løfte er ikke godt lengre... er 11+3 idag. å synes det er tidlig å bli sykmeldt i en grad på jobben ;-( jobber 100 % i barnbehage, å kjenner at jeg rett og slett ikke klarer det lengre.. Har prøvd i 2 uker nå. å vært på jobb vær dag, får å håpe på at det gikk seg til.. :S Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143996058-noen-som-vill-skravle-litt/page/3/#findComment-144802357 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå