Gå til innhold

Feit og stygg!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så bilder av meg selv fra en dåp. Er det virkelig mulig å bli så fæl, feit og formløs. Skrekkelig fasonglik en saccosekk :( :(

Anonym poster: 741c0b93fcd717742224d19d91cc1978

Skrevet

Det er nok svært få som liker seg selv på bilder altså

Anonym poster: 1e4d5906c53386df7411bef0101827ff

Skrevet

Er klar over det, men at det er så ille... Ser ut som en fotball i ansiktet, kroppen en saccosekk og beina to stutte stolper til bein. Snasent? Nope! Stygg? Ja!

Anonym poster: 741c0b93fcd717742224d19d91cc1978

Skrevet

føler meg slik eg og :( er 178 høg og 102 kilo :o :o

Anonym poster: eb328131f1ce7626d498f7152f25fba5

Skrevet

Så bilde av meg i dag fra forige jul. Fy faen! Har jeg vært så stor? :o Såå glad jeg har gått ned 10 kg. :) Nå veier jeg 73 og skal enda ned 10 kg til. ;)

Gjest Vicky Pollard
Skrevet

Slank deg etter jul, da. Det skal jeg :)

Skrevet

Enten godta det eller gjør noe med det.

Skrevet

MrsRogaland. Hvordan har du klart det? Jeg vil også!

• 5 uker senere...
Skrevet
MrsRogaland. Hvordan har du klart det? Jeg vil også!

På den eneste måten som jeg tror funker og er best. Enkelt og greit så kuttet jeg ut godteri. Spise kun godteri 1 dag i helgen. Drakk mye vann hver dag, kuttet ned på potet og pasta og spise mest grønnsaker til middag. Brukte mindre olivenolje, mager ost, kuttet ut juice og melk, byttet ut brelett med vita hjertegod lett. Spiste 3-4 måltider pr dag.

Eksempel: Frokost: En brødskive med vita, gulost og paprika.

Lunch: En salat emd isbergsalat, agurk, 1 egg, litt fetaost, paprika..

Middag: 1 halv potet, 1 gulrot, kålrabi, brokkoli, 1 laksestykke med 1 ts pesto.

Kvelds: en frukt/et knekkebrød/nutrilettbar.

Meldte meg inn i elixa og trente to ganger i uken.

Det finnes ikke noe hokus pokus. Jeg har jobbet hardt men det har ikke tatt over livet mitt. Jeg har bare funnet balansen. Har alltid vært litt stor og jeg innså at slankekurer ikke vil forandre noe. Jeg begynte bare å spise kalorifattig og sunt.

Nå spiser jeg mere enn jeg gjorde da jeg slanket meg aktivt. Du klarer det! Den dagen du er klar for å kjøre på og innse at DU må gjøre jobben - da vil du klare det. :) Det vanskeligste er ikke å slanke seg - det er å komme i gang.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...