Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

At en skal spørre sine mødre om hvordan svangerskapet dens gikk, for sjangser er stor for at ditt eget vil gå på nesten samme måte?? :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min mor var superkvalm men fikk ikke kastet opp fra første til siste dag, nå er jeg strax 9uker på vei og ennå ingen kvalme, så tviler på at det stemmer...

Eller kanskje litt, for bekkenet krangler med meg allerede:p

Skrevet

Min mor var veldig kvalm og ikke tålte noe som helst som gravid. Jeg har arvet det på alle måter :(

Skrevet

Min mor er uføretrygdet av bekkenløsning. Hun ikke kvalm i det hele tatt.

Jeg har hatt 2 svangerskap uten bekkenløsning men spydd i nærmere 7 mnd med de begge...... Lykkelig over å ha begynt å spy igjen nå på 4 uken ;) Men hva er vel det mot alt det andre??

Ikke noe likt med min mor hvertfall! :)

Skrevet

Moren min hadde ett problemfritt svangerskap og fødselen gikk som en drøm. Og vi var jo to..!

Jeg har ikke merket stort intil videre. Og er egentlig i super form bare veldig glad i klementiner som mamma også var den gang.

Jeg har jo også arvet hennes nette kropp, så vi får jo se hvirdan dette ender.. :)

Skrevet

Tror ofte fødslene kan være like, men selve svangerskapet er nok veldig varierende som oftest. Dette gjelder jo hos samme kvinne også :)

Skrevet

Moren min var ikke dårlig en dag i svangerskapet. Mens jeg var dårlig fra uke 6-12 sist,gikk ned 10 kg. Er nå 9+1 og har vært dårlig siden uke 6, har gått ned 7 kg til nå. Så ikke likt i d hele tatt!!!

Skrevet

Både mamma, søsteren til mamma og jeg har hatt nesten identiske symptomer :P

Skrevet

Ja, oppdaget vi har samme cravings på klementinger. Så får vi jo se hvordan resten går..

Skrevet

Har ikke hørt det angående svangerskapet, men angående fødsel. Nå har jeg bare ett barn enda, men min fødsel var lik min mors. Vi hadde begge drømmefødsler, i grunn. Så får jeg bare krysse fingrene for at det blir slik neste gang også ;)

Skrevet

Min mor blir nesten litt snurt av at ikke mitt svangerskap er akkurat likt hennes, hun var ikke kvalm og trodde nesten ikke på meg da jeg var det. Hennes derimot var vistnok veldig likt bestemor sine. Men jeg håper at det stemmer at selve fødselen er ganske lik.

Skrevet

Jeg vet ikke helt ned svangerskapene, men min første fødsel, var lik min mors. Jordmora mente jeg var "en fødemaskin" ;) og mamma har også hatt veldig lette fødsler, så det stemte i alle fall :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...