Gå til innhold

Plutselig fått sove 3 netter på rad. Kanskje det er et tegn på at noe skjer snart:)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Oi er det et mulig tegn?? Er i samme situasjon selv. Sovet så godt de siste nettene og det har jeg ikke gjort i dette svangerskapet i det hele tatt!

Ja, tenk om noe er på ferde;-) er straks 39 uker, så er vel lov å håpe? :-)

Ja la oss håpe det :) Har termin på onsdag, og sover opp i mot 10 timer om nettene for tia! Og dette er fruen som har vært sykemeldt pga insomni hele svangerskapet.. Vi får krysse fingrene :)

Når jeg skulle ha snuppa for 2 år siden sov jeg så godt som aldri før en natt. Måtte ikke opp på do engang. Sto opp i 8.30 tiden og riene begynte kort tid etter. Hun var født kl 15.20 samme dag :).. Såå, kanskje det ligger noe i det?

Hehe jeg håper ikke det for min del hvertfall, jeg er 35+4 og "fant" nattesøvnen igjen for ca 10 dager siden.

Tror.det har sammenheng med at det nå er så tungt å snu seg i senga om natta at jeg ikke flytter meg over på rygg eller høyre side, men forblir i "godstillingen" som er venstre side :-)

Annonse

Nja, det kan sikkert stemme for noen, men ikke for meg:-D

Sov dårlig fra rundt uke 27 til uke 34 (da fikk jeg 30% sykmelding og kunne sove et par timer lenger), men først etter at permisjonen startet har jeg virkelig sovet godt! Ikke noe jeg må opp til, intet stress = 8-9 timer god søvn hver natt:)

Hadde litt vondt i lysken for noen uker siden, men nå har jo det også sluppet taket, så da er det ingenting som ødelegger nattesøvn. Men at gjenerobret søvn kan være en pekepinn for andre er meget mulig! Man vet jo hva som er sin normal, og jeg ville også tolket det som et tegn dersom noe skulle endre seg:)

Sikkert veldig ymse som alt annet, men jeg har termin i dag så skulle håpe det hadde noe med det å gjøre,fordelt har vært et rent helvete for meg dette med sovingen,har vært helt utmattet.men fikk jaggu meg sove i natt og:) er så glad og føler meg så mye bedre,sitter liksom ikke bare å venter på at baby skal komme fordi livet erjævli.nå er det mere venting fordi jeg gleder meg så sykt:)

Håper det stemmer for deg! :D Er jo skikkelig deilig å endelig få sove da! Jeg har hatt problemer i noen uker nå!! Men i natt slo jeg til med 6 timer til sammen... er selvfølgelig våken innimellom, men veldig fornøyd! 3-4 timer er ikke bra nok for humøret :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...