Gå til innhold

Noen som har vært kvalm i et svangerskap og ikke i et annet?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg var ikke så kvalm første svangerskap. Var kvalm, men var ikke borte en eneste dag fra jobb pga kvalme. Kvalmen ble betraktelig bedre uke 10 og i uke 11 var den helt borte. Nå er jeg sykemeldt på 7. uken og er fremdeles kvalm (13+5).

Så ja; du kan slippe mye billigere unna denne gangen. Håper det for deg!

Endret av 2010 Mammaen

Var kvalm i mine 4 første svangerskap,nå i mitt 5 er jeg i superform.Ingen kvalme,drikker min kaffekopp hver morgen.Ingen bekkenplager eller ødem.Veldig rart,og selvfølgelig deilig:-))Er nå i uke 37.

Annonse

Forrige svangerskapet var jeg ikke kvalm i det hele tatt. Formen min var strålendes, men på slutten av svangerskapet sleit jeg med lite søvn siden nurket sparket og herjet vilt i magen om natta, så jeg fikk ikke sove.

Nå er jeg gravid igjen, er i 4 + 1, og små kvalm titt og ofte, heldigvis overkommelig :) Ble en gutt på oss forrige gang, er spent på om det blir ei jente denne gangen her mtp formen min er betraktelig dårligere. Er konstant trøtt, fortere sliten, små kvalm og vondt i korsryggen...

Jeg var også veldig kvalm forrige svangerskap, kastet opp på kveldene og natta og var mye sengeliggende. Var også sykmeldt.

Denne gangen har det til min store overraskelse vært mye mildere!! Har kun tilbragt en dag på sofaen og ikke vært borte fra jobb i hele tatt. De fleste dagene er jeg helt fin.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...