Gå til innhold

Smugtitta på DIB siden,"barsel".

Anbefalte innlegg

Og leser om lite søvn,såre brystvorter el brystvorter som nesten er blå....ingen tid til dusj og tannpuss.Så disse siste 18 dagene skal nytes,og jeg skal kun sove,spise,dusje og pusse tennene.Vi er jo i en "luksusposisjon" med minsten trygt i magen,hvor han har stående buffet med mat tilgjengelig hele tiden.:-)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143995957-smugtitta-p%C3%A5-dib-sidenbarsel/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sove gjør jeg ikke nå heller... så det går bra ;) Pusse tenner har jeg alltid hatt tid til ;) Dusje også gikk bra, må bare føle deg fram hvordan du gjør det... Jeg hadde min i vippestol med døra litt på kløtt så han ikke daua av varmen. Jeg koker meg når jeg dusjer ;) hehe...

Spise var det så som så med, men det også lærer man etterhvert hvordan man håndterer ;) Alt etter hvordan barnet ditt er, så det går nok helt fint ;)

Nå er gullet 2,5 uke og Her er han med inn på badet når jeg dusjer kjører stellebordet intil dusjen.. :)Mat blir det før eller etter pupping.. Alt etter som han vil;) ellers sover vi fra 00 til 02.30 sovner på puppen også sover vi til 06.30 da får han andre puppen også sover vi til 09-10 tida da pappaen står opp med storesøsken;) luksus;))

Savner spenningen med slutten av graviditeten men gled dere til gullet kommer. Bekkenlåsningen er helt borte , halsbrann er borte og 12 kg er vekk. Føler meg i super form og ett glass rødvin er inntatt ;) mmm:) dere har mye å glede dere til;)

mini er 3 uker..jeg dusjer pusser tennene leser bøker ser på tv rydder i huset pusker med småting..så nei alt stemmer nok ikke..slitn er man å mye søvnmangel men selv om man ikke har tid til alt man hadde før får man gjort en del hist man da ikke får et veldig urolig barn...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...