Gå til innhold

Hva får ungene på rundt 20 mnd til jul?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest peacock

Vi har kjøpt en dag/natt klokke til vår på 15 mnd. Han forstår den sikkert ikke enda, men den kan jo brukes som nattlampe i starten. Og så har jeg gått shopamok på nøstebarns salg og har sikret meg ullfleecedresser, sett, luer, sokker og tynnere bukser i gode materialer til de neste to årene tror jeg, hehe... Praktiske ting er fint frem til de forstår hva en gave er. Og så drukner de jo gjerne i gaver uansett.

Her skal hun få lekekjøkken og denne:

http://www.br.no/Merker/ELC/PLAY2LEARN%20vindm%C3%B8lleg%C3%A5rd.aspx?id=621019&q=play2learn%20vindm%C3%B8lle

(Står riktignok 8 + år på siden der. Men det stemmer ikke, står 1 1/2 + år på esken :) )

Har lurt på div dukketing også, paraplytrille, seng/vugge, spisestol mm. men tror vi får ønske oss det av andre.

Her skal hun få lekekjøkken og denne:

http://www.br.no/Merker/ELC/PLAY2LEARN%20vindm%C3%B8lleg%C3%A5rd.aspx?id=621019&q=play2learn%20vindm%C3%B8lle

(Står riktignok 8 + år på siden der. Men det stemmer ikke, står 1 1/2 + år på esken :) )

Har lurt på div dukketing også, paraplytrille, seng/vugge, spisestol mm. men tror vi får ønske oss det av andre.

Den vindmøllen har jeg også tenkt å ønske til min ;)

Det er så utrulig mye vi har lyst til å gi til Muffin, så problemet vårt blir å velge bare èn ting.. Vil ha mer duplo lego, mer Brio togbane, lekekjøkken og utstyr til det, fisher price wheelies bilbane, gravemaskin, tilhenger til gåbilen hans, osv osv... Ennå ikke bestemt oss for akkurat hva det blir, men definitivt noe han blir glad for å pakke opp og som han kan leke masse med :) Han er 20 mnd + 2 uker gml på julaften.

Endret av Madolyn&Muffin

Annonse

Min er 23 mnd på julaften, vi skal gi verktøybenk. Han syns det er veldig morsomt å leke med :) Ellers kommer han til å få duplo, DVD skjerm til bilen og stol til å ha i stua av besteforeldre. Tenker at det ikke bør blir for mange gaver, ønsker oss heller gavekort til klær.

her har han masse leker, instrumenter, sykkel, leketelt etc.. så det eneste jeg kan komme på er fingermaling og den store hunden som snakker og synger når man klemmer på labbene. hva skal deres små få ? :)

Lillemor er 22 mnd, men svarer. Får dukkevogn og dukke av oss

Ski av besteforeldre (skal tidlig starte), pulk av oldeforeldre, dukkeseng, akebrett..... Ja, tror det er det vi vet om og ønsker oss :) somregel altfor mye leker og klær.... :)

Her har vi bestemt oss :) Til Muffin kjøper vi foreldrene Bobby Car tilhenger til hans Bobby Car Classic; han bare elsker den gåbilen og den kan også brukes utendørs pga store hjul. Av besteforeldrene får han en stor eske Duplo "Lego Ville" (duplo med elektrisk tog) og av farmoren får han løpesykkel <3 Og av onkel/tante/søskenbarn blir det Fisher Price Wheelies bilbane. Gleeeder meg til jul!!! Skulle gjerne ha spandert både lekekjøkken, leketelt og brio togbane i tillegg men da blir jo mengdene altfor voldsomme...

Nå er mini bare 15 mnd, men kan jo ramse opp alikevell:)

Hun får vimpler (er det ikke det det heter, sånne trekanter på snor til å henge i taket?) , handmaling+malefrakk, magnettavle+ morsomme magneter, måleting (sånn til å henge på veggen og skrive på hvor stor hun har blitt, og et leketelt. alt fra Sprell..Jesus, der kan man gå bananas!

Hun får masse leker fra resten av familien, så jeg tenkte å gå for litt andre greier.

Annonse

så mye fine gaver! :) tror nok jeg må ta med lillemann en tur på toysrus, tenkte litt på en sånn mini leke-pc eller gitar(noen han har vist veldig interesse for i det siste).. vanskelig å bestemme seg..

så mye fine gaver! :) tror nok jeg må ta med lillemann en tur på toysrus, tenkte litt på en sånn mini leke-pc eller gitar(noen han har vist veldig interesse for i det siste).. vanskelig å bestemme seg..

Mini-pc hadde sikkert vært bra, men her skjønner lillemannen dessverre fort hvilke ting som har mamma/pappa effekt og hvilke som ikke har det. Han har en gammel fjernkontroll som ikke er den vi bruker. Den nekter han å leke med - men han kaster seg etter de vi bruker, hehe.

hehe, ja det problemet hadde jeg før også. Min var veldig interessert i tlf min, så jeg tok ut batteriet i en gammel mobil og ga til han, det var ikke så intr med en gang, men nå går han rundt og snakker i den :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...