Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Begynte å få de når hun var 15 mnd. Fikk den siste i forrige uke, 19 mnd.

Og i går oppdaget vi at første 2 årsjeksel er på vei. Vi som hadde håpet på en tannpause nå. Hun er så veldig plaget ved tannfrembrudd, noe som betyr svært urolige netter. Men men, får håpe det går raskt denne gang.

Snuppa mi har fått en hjørnetakk og hun er 15 mnd, å det rare er at hun har kun 2 fortenner nede + en hjørnetann og oppe har hun 4 fortenner hehe. . Trodde tennene kom symetrisk oppe og nede annenhvergang jeg for det har det gjort med mine andre barn hehe

• 2 uker senere...

Annonse

Min lille er 15,5 mnd og har fått 2 tenner nede foran som er halvveis oppe, og nå er det jeksler på vei på begge sider oppe :) Trodde ikke disse kom nå ???

Førstemann fikk tenner ved 7 mnd og fulgte hele tiden "normalen"....

Annonse

Mi er 15 mnd og mangler det meste av tenner :) Hun har to fortenner nede og 4 fortenner oppe. Fikk de første 9,5 mnd gammel, og de siste 13,5 mnd gammel, så hun er nok ikke blant de raskeste tannprodusentene.

Mini hadde alle tennene da han var ca. 12 mnd. Men vi er usikre på om noen av to-årsjekslene er kommet enda eller er på vei. Han er ikke særlig villig til å la oss se eller kjenne etter, og det gjør så grusomt vondt og stikke fingen inn for å kjenne etter, at jeg har egentlig gitt det opp og håper vi finner utav det en gang det passer "sjefen". Han blir 2 om en måned da, så de bør vel være rundt hjørnet etterhvert.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...