Gå til innhold

der droppet magen gitt :)

Anbefalte innlegg

O JOY..... pusting ble 100 ganger lettere.

halleljua

må jo klage litt også da, er skikkelig støl på begge sider av midjen på baksiden. som om jeg har trent sidemusklene og det samme med rumpe, hofter og lysken og lår. virker som om det er dagen etter en skikkelig økt meg mage/rumpe/lår styrketrening.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143995872-der-droppet-magen-gitt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har verdens rareste mage :P Om jeg løfter opp brystene så er den helt flat på toppen og stikker rett ut som en fotball med lite luft i (ala nedsparket fotball)! Har fått noen skikkelige strekkmerker under magen på en måte, under navlen, men over bukse-linningen. Klør og gjør vondt uansett hva bukse eller tights jeg har på...

OG jeg har fått høre at jeg plutselig har begynt å snorke når jeg sover! hehe... Mannen var rett overrasket visstnok over lille meg klarer å lage såååå mye støy :P

åhh dere må bare glede dere og være tålmodig.

jeg fikk beskjed forrige uke av legen at hode hadde festet seg, men følte at bebisen var i halsen på meg helt til idag. han så det på UL. så jeg lurer på om han ikke tok litt feil. for jeg skjønte ikke åssen jeg kunne puste som en hval og ha bebisen over lungene hvis hode var festet.

men så idag kom det et real spark fra kjøttbollen, den var så kraftig at jeg trodde jeg hadde skvist han, siden han sparket i fra akkurat i det jeg bøyde meg litt for å nå vannflasken på bordet.

og plutselig så var alt så mye bedre.... :P og sambo så det med engang han kom hjem fra jobb at magen var mye lenger nede.

hang in there girls. det blir bedre. ;) er 39+4 idag (søndag)

Liker at du har en god dag ;) Ingenting er bedre enn det, når du har hatt det så trasig i det siste :)

Magen sank aldri med meg følte jeg... men men... min sin ble dratt ut! Han her tror jeg er litt mer utolmodig! Så satser på at jeg slepper overtid ;)

Lykke til! Gleder meg til å høre din fødsel historie om ikke så lenge ;)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...