Anonym bruker Skrevet 1. desember 2012 #1 Skrevet 1. desember 2012 Jeg skal til Warszawa etter jul. To netter med shopping og champagne. Da jeg nevnte det for broren min, spurte han hvorfor jeg skulle dit. For der er det masse rasister og rasisme som herjer. Vi er halvt sør amerikanske, men jeg har aldri opplevd rasisme i hele mitt liv. Mange kan heller ikke se at jeg er halvt utenlandsk. Er det sånn at jeg ikke burde dra? Kan jeg risikere å bli utsatt for blind vold of verre ting? Ble plutselig litt redd her nå... Burde jeg endre reisedestinasjon?? Anonym poster: 7e62a69256acc8b0cde71b9acc0aadad
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2012 #2 Skrevet 1. desember 2012 Har aldir hørt at rasisme er et problem i Warsawa. Anonym poster: e065a0b566f5004fa5c34048e249a673
Gjest Malore Skrevet 1. desember 2012 #3 Skrevet 1. desember 2012 Rasisme er vist et problem i Polen jo...
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 1. desember 2012 #4 Skrevet 1. desember 2012 (endret) Trodde det et fotballkonsept? Det er jo rasister på fotballakamper i England, men engelskmenn flest er jo ok. Aldri vært i Warsawa og heler heller ikke hørt av noen som har vært der at det er noe problem. De fleste har skrytt av byen. Endret 1. desember 2012 av Happy Christmas your arse
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå