Gå til innhold

er deres lille rolig?

Anbefalte innlegg

Synes den lille i magen har vert så rolig i det siste 2 dagene,han sparker en god del og jeg merker han jo,men han er mye mer rolig enn det han bruker, bør jeg kontakte legen,eller ta det med ro så lenge jeg kjenner han:),Kjenner han snur seg og sparker innimellom. Er i uke 31 :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143995843-er-deres-lille-rolig/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror det går opp og ned. Kan være at han sparker endel som du ikke får med deg, pga at du er opptatt med andre ting eller glemmer det. Så lenge det er aktivitet flere ganger til dagen hadde jeg ikke vært bekymret. Meeeeen det viktigste er vel magefølelsen din. Føler du at det er noe galt så hadde jeg ringt jordmor. Skader ikke med en telefon for mye.

Takk for svar :) Nei er egentlig ikke så redd,men synes det er litt deilig at han er litt stille,men da får jeg dårlig samvittighet,men virker som han har det fint,for merker han en god del,selvom det ikke er så mye som for 2 dager siden :)

Det begynner vel å bli trangt om plassen, så er vel vanskeligere å turne slik jenta mi alltid gjorde. Er nå unike 40 og har vert rolig noen uker nå. Kjenner hikk og litt sparking med den ene foten i ny og ne, så det holder til at jeg ikke har vert bekymret;)

Så lenge du kjenner liv er det ok. Om du syns det er stille, spis en skive og deikk noe søtt og kaldt og sett/legg deg ned. Da pleier det å bli liv i leiren!

Følelse av liv endret seg for meg ca rundt uke 30, nå er jeg 35+4 og kjenner mer snuing og romstering (spark av og til selvfølgelig, men.ikke like mye som før). Det begynner å bli trangt inni der! Etterhvert vil.du kjenne.mer snuing og "dytting" enn sparking.

Men for all del, when in doubt, ring føden!!

Annonse

De voldsomme bevegelsene avtar ofte litt mot slutten fordi det blir dårlig med plass. Da kjenner man gjerne bevegelse, men ikke slike heftige greier som før.

Dessuten er de jo ofte mest aktive når vi er rolige, når vi sover, slapper av på sofaen etc, mens når vi er i aktivitet, så sover babyen. Derfor kan det være greit å heller bruke tid på å kjenne etter på kveld og natt. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...