Gå til innhold

okei.. NÅ er jeg stressa og rådvill... :-(

Anbefalte innlegg

Fikk mensen idag, og skal i gang med fryseforsøk. Har fått tilsendt progynova, men det står ikke noen plass når jeg skal starte!!!! Hjelp..?!! Jeg trodde jeg skulle få vite det når jeg ringer på mandag, men nå tror jeg at sist startet jeg på 1. Mens dag... Pokkeeeerrr.. hjeelp

Fortsetter under...

Jeg hadde bare startet med progynova 3 ganger dagelig frem til mandag. Tror det er en ganske standard dose ved fryseforsøk. Da kan du ringe inn mens på mandag og dobbelsjekke dosen du skal ta! :) jeg har i hvertfall startet med progynova på mensdag en på alle mine frys, er på fjerde fryseforsøk nå! :)

Jeg har ikke fått tilsendt arket: "til dere som skal få tilbake tint embryo i substituert syklus Progynova 6 mg. Det vil si 3 tabletter daglig ." Dette sto på det arket jeg fikk ved forrige fryseforsøk. På punkt 1 står det: start med progynova 1. blødningsdag. (morgen, middag, kveld).

Skal jeg tørre å følge dette da, siden jeg ikke har fått dette..!?? De har jo sendt både progynova OG utrogestan liksom....

Kan det hende at jeg skal starte seinere med progynova..? Ikke at jeg synes det høres logisk ut, for da får jo folliklene tid til å utvikle seg:s

Eller er det rett og slett en glipp fra sykehuset tror dere?!

Nei fanken altså... Siden jeg ikke har fått noen beskjed om noe, så gjør jeg bare slik som jeg gjorde de to siste fryseforsøkene jeg!? Det var jo rett da, så da må det være rett nå også! Eller hva?!

ser dere hvor stressa jeg er nå!? :P

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...