Gå til innhold

Hehehe..."L er nok litt liten til deg Hanne..anbefaler deg å prøve XL"

Anbefalte innlegg

Skrevet

Løp rett på Sørvaag hos Filippa K i Skovveien tidligere i dag. Satt visst litt trangt..skulle man tro ekspeditrisen:P

Anonym poster: 327631c1b2d80d7df040a1b113984cd1

Fortsetter under...

Skrevet

Ok. :himlermedøyatilHI:

Anonym poster: e54e201415e9fdd7c32b387240ac5cdf

Skrevet

Og du er selvfølgelig xxxS..... når det kommer til empatiske evner....

Selv om en person er "offentlig" betyr det ikke at anonyme nonsagter kan gå etter dem. Ha i hvert fall guts nok til å gjøre det under eget nick...

Anonym poster: eba3feef99184b5044030e58282c0783

Skrevet

Er XXS når det kommer til klær også jeg! :D

Og jeg er ingen nonsagt ;D;D;D

Anonym poster: 44acf6efa5458fc0d9628c69d2a1adb0

Skrevet

Hva er poenget med dette innlegget? Jeg antar at det ikke er et ondskapsfullt og lite intelligent forsøk på å fornærme Hanne S. Siden jeg ekskluderer muligheten fot at HI er et ynkelig menneske lurer jeg fælt på hva dette dreier seg om.

Anonym poster: 490f0271cba3d89dd74c87930b33fc10

Skrevet

Ådustoreallverden!

Jaja, så lenge du kan finne glede i livet av sånne ting, så får vi unne deg denne, HI.

Så veldig smart er du uansett ikke!

Anonym poster: c528069b0c6be64ac63f67f0f0d12e39

Annonse

Skrevet

Da står nok iq din i match med str din XXS. Lynende inteligent er nok en frase som aldri blir brukt til å omtale HI.

Anonym poster: add8ae4d22dac397535504c9194c5bb9

Gjest Vicky Pollard
Skrevet

Syntes det var norsomt, jeg :-) Hadde nok humret litt jeg også :-)

Gjest peacock
Skrevet

Jeg synes Hanne Sørvaag er en flott dame! Mye finere og sikkert mye sunnere enn alle skjeletter som går rundt på gaten. Nei, det er hverken sunt eller flott å være tynn som fotballfrue. Æsj.

Skrevet

XXS? Det hadde jeg da jeg var 11 år gammel. Du ser kanskje ikke særlig kvinnelig ut?

Anonym poster: 0cf49adc6604c2848f6dfc67e610a019

Gjest peacock
Skrevet

XXS? Det hadde jeg da jeg var 11 år gammel. Du ser kanskje ikke særlig kvinnelig ut?

Haha! Klær fra barnebutikken og beinskjørhet før fylte 50. Sexy. Kvinnelige former er slike man kjøper seg til hos kirurgen.

Skrevet

Jeg synes Hanne Sørvaag er flott jeg! Og hvis hun måtte opp i XL i den butikken du var i, så hadde jeg antagelig selv fått beskjed av ekspeditøren om å snu i døra.

Jeg mener det sier noe om størrelsene på klær når HS må opp i største størrelse, for hun er absolutt ikke tykk!!

Annonse

Skrevet

Synes det er trist at det er greit å kalle noen skjeletter, ukvinnelige og stygge om de er slanke mot tynne, mens det er ramaskrik om noen ikke synes valker er vakkert.

Jeg kunne ikke brydd meg mindre om hva Hanne Sørvåg veier, men synes det er like stygt å hetse fotballfrue for hennes vekt, som Hanne for hennes.

Jeg bruker innimellom xxs i klær, alt fra xxs til s alt etter hvordan de er i størrelsen. Har BMI innenfor normalen også, hvis noen skulle begynne å hyle om anoreksi, usunt etc. At dere kanskje synes jeg er stygg får jeg vel ikke gjort noe med.

Skrevet

Og så da?

Anonym poster: 344918abec7663bec81e09383e2d6102

Skrevet

Hvem faen er Hanne Sørvåg?

Anonym poster: 30a0e99e9cb5c9f529d9835dda6ac072

Gjest peacock
Skrevet

Synes det er trist at det er greit å kalle noen skjeletter, ukvinnelige og stygge om de er slanke mot tynne, mens det er ramaskrik om noen ikke synes valker er vakkert.

Jeg kunne ikke brydd meg mindre om hva Hanne Sørvåg veier, men synes det er like stygt å hetse fotballfrue for hennes vekt, som Hanne for hennes.

Jeg bruker innimellom xxs i klær, alt fra xxs til s alt etter hvordan de er i størrelsen. Har BMI innenfor normalen også, hvis noen skulle begynne å hyle om anoreksi, usunt etc. At dere kanskje synes jeg er stygg får jeg vel ikke gjort noe med.

Vel, det ene er vel ikke bedre enn det andre. Tror ikke et sekund på at du hadde reagert på denne tråden om vi ikke hadde nevnt tynne mennesker. Jeg satte ting på spissen, selvfølgelig kan noen bruke små størrelser uten å se ut som skjeletter - det kommer an på tøymerker og fason og selvfølgelig kroppsbygning og høyde. Men å kalle Hanne Sørvåg for feit er det dummeste jeg har hørt på lenge, og tenker at folk som mener hun er feit har et noe forkvaklet forhold til hva som er normalt og sunt.

Skrevet

Men så er hun vakker som få, vellykket, danser som en gudinne og synger som en engel..... Ekke så mislykka allikevel da visst... ;)

Skrevet

Hvem sa noe om valker? Nå er det DU som er frekk her.

Skrevet

Hanne Sørvåg er jo en normalt slank dame, sier mer om størrelsene. Jeg kjøpte bukse og genser i går, måtte ha XL i genser og bukse som var 24 tommer i livet. Sier litt om hvor rare størrelsene kan være. Jeg er nok egentlig et sted midt i mellom.

Skrevet

Er da heller ingen som har nevnt noe om feit her! Jeg sa det bare som det var! At størrelse L tydeligvis var for trangt for henne.

Gå hjem og legg dere tragiske.

HI

Gjest cunning stunts
Skrevet

Det er vel antakelig bare her at man får tyn for å kjøpe klær som passer.

Skrevet

Kjenner ikke dama du snakker om, men er selv 165 cm, slank og veltrent. Må svært ofte opp i str. L (til min nokså begrensede høyde over bakkenivå) og av og til XL (men da kjøper jeg sjelden fordi sekkeformen blir påtagende).

Så du utrente skraptynne kvapesete dame som skrev hovedinnelgget - tren litt - så får du vite at dametøy ikke er lagd for trente, men for slappfisker som deg!

Anonym poster: d49048ebae0289ab0bcccf0e413afd99

Skrevet

Kjenner ikke dama du snakker om, men er selv 165 cm, slank og veltrent. Må svært ofte opp i str. L (til min nokså begrensede høyde over bakkenivå) og av og til XL (men da kjøper jeg sjelden fordi sekkeformen blir påtagende).

Så du utrente skraptynne kvapesete dame som skrev hovedinnelgget - tren litt - så får du vite at dametøy ikke er lagd for trente, men for slappfisker som deg!

Anonym poster: d49048ebae0289ab0bcccf0e413afd99

Merkelig svar! Jeg er 180, veier 74 kilo, passe trent, ganske bred kropp. Jeg bruker L. Rart om du som er liten bruker XL, og ikke er annet enn trent..

Anonym poster: 4396c5bc936006206cfccecb0e9b0e6c

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Ei jeg kjenner som veier 50 kg må ha xl på en bestemt butikk her. Snakk om å lage problemer for små jenter....heldigvis har venninnen min såpass mange år på baken at hu driter i størrelsen så lenge klærne sitter. Og det gjør nok Hanne S også

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...