Gå til innhold

Fødsel som lyn fra klar himmel?

Anbefalte innlegg

Jeg merker knapt at jeg er gravid, formen er topp - selv om termin er kun fem dager unna. Tanken på at kroppen min plutselig skal gå ut i fødsel virker nokså fjern - særlig når jeg leser om alle dere andre som i ukesvis før termin går rundt med vonde kynnere, heftige vannansamlinger, maserier etc. Fysisk sett kan jeg gjerne gå gravid mye, mye lenger.

Så, noen som har hatt samme erfaring som meg - man har ant fred og ingen fare - og fødselen plutselig har startet av seg selv rundt termintider?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143995751-f%C3%B8dsel-som-lyn-fra-klar-himmel/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har heller liksom ingenting å klage på eller skrive om her, er 38+6 idag.. Har spist yoghurt med masse kanel i nå et par dager i håp om at noe skal skje snart :P Hadde vært kjekt med et bittelite tegn på at noe skal skje, meeen nei! Ikke litt slim engang! ;P

Da jeg skulle ha nr fire satt jeg meg ned for å se på tv. Ingen tegn til at noe var på gang. Ti minutter senere s jeg til mannen min at det bare var å ringe etter barnevakt, for nå har jeg rier. Var på sykehuset med rier tett som hagl 30 min. Senere. Så hos meg kom fødselen som lyn fra klar himmel, ja...

Endret av JuleCmykket

Da er det jo mulig at det bare plutselig skjer, da...! Søsteren min våknet med rier tidlig om morgenen den dagen hun fødte, og hun hadde heller ikke vært plaget av noe i tiden før.

Så antar det er en teoretisk mulighet for at det kan skje med meg og. Litt spennende, det, da!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...