Snart 3 barnsmor! Skrevet 1. desember 2012 #1 Del Skrevet 1. desember 2012 Da må jeg forlate da det ble oppdaget MA i UL på torsdag. Hadde en liten blødning på mandag, men stresset ikke med det, siden det stoppet raskt. De målte fostersekken til uke 6 så lille hadde ikke utviklet seg noe. Trist, men samtidig glad for at det skjedde tidlig,- har desverre flere venninner som har mistet myyyyyye senere, uten at jeg skal gå i detaljer! Nå ønsker jeg dere alle sammen masse lykke til og håper de små spirene klorer seg fast og blir flotte juli-barn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fisken2012 Skrevet 1. desember 2012 #2 Del Skrevet 1. desember 2012 Så trist å høre! Jeg opplevde det samme, men i uke 17. Det er vondt og trist. Men håper du blir gravid igjen fort,og snart er tilbake på 1 trimester lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LykKeFisK Skrevet 2. desember 2012 #3 Del Skrevet 2. desember 2012 Da må jeg forlate da det ble oppdaget MA i UL på torsdag. Hadde en liten blødning på mandag, men stresset ikke med det, siden det stoppet raskt. De målte fostersekken til uke 6 så lille hadde ikke utviklet seg noe. Trist, men samtidig glad for at det skjedde tidlig,- har desverre flere venninner som har mistet myyyyyye senere, uten at jeg skal gå i detaljer! Nå ønsker jeg dere alle sammen masse lykke til og håper de små spirene klorer seg fast og blir flotte juli-barn! Føler veldig med deg! Var på UL selv på torsdag og mistenker MA hos meg også..skal på sykehuset i morgen å a ny hcg-prøve og UL. Gruer meg men er enig med deg at det er bedre å få vite det tidlig når ulykken først er ute. Håper det går bra med deg! Stor klem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå