Gå til innhold

Adventskalender til barn ca 1 år

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er ikke nødvendig mener nå jeg. De skjønner jo ikke poenget med det er min oppfatning hvertfall.

Men likevel.. Jeg vet jeg ikke skal bry meg, men når man gir sjokoladekalender til barn på 10-14 mnd så er det litt unødvenig altså.

Synspunkter?

Tid fikk din sin første adventskalender og var det hjemmelaget eller kjøpekalender (lego, sjokolade, cars, haribo osv)?

Min får ingenting, hun er 10 mnd. Jeg mener hun er for liten.

Anonym poster: 96c1c1e1ee1b8e2010f3f5502a3f2ff9

Skrevet

Det er mye som ikke er nødvendig, men som fortsatt er stas :)

Hun var 1 og 1/2 til jul i fjor og fikk pakkekalender. Koselig, kanskje mest for a mor, men like lell koselig i avdentstiden å glede sitt barn :)

Skrevet

Min fikk sing sang kort. Ett for hver dag når han var 15 mnd.

I år er det bestemor og bestefar som står for kalenderen så et ikke hva han får i år.

Gjest Kira bjeffer julen inn
Skrevet

Vi startet med kalender da eldste var litt over 2 år. Jeg så som deg heller ikke poenget eller behovet for det tidligere. Yngste får til neste år (det er rett før han blir 2 år).

Skrevet

Her har de fått kalender fra de har feiret sin første jul. Pakkekalender. Om de trengte det er en helt annen sak, men mormor laget og den falt i smak for å si det slik. Hun eldste syns ikke sin var så gøy, hun ville heller åpne min. Så hun åpnet min og jeg åpnet hennes.

Lillesøster fikk også kalender før hun var ett år, de var kjempestas. For storesøster åpnet, da måtte hun også åpne.

Anonym poster: 29c3f51898e32b277034428b8c1c120b

Skrevet

Pff... Det er bare tull. Vi hadde åpningsseremoni av hver sin julekalender sist jul, og da var gutten rett under året. Han syntes det var kjempegøy og brydde seg ikke det minste om at sjokoladen som kom ut av luka havna i mammas munn. ;) I år er det bare han som har, men det er til gjengjeld pakkekalender. :P

Skrevet

Min baby på 4,5 mnd har fått pakkekalender av bestemoren sin. Morsomt for ho og morsomt for meg :) Småen har jo ingen glede annet et han får holde litt på pakken før jeg åpner den. :)

Men hadde jeg måtte ordnet det hadde det ikke blitt noen adventskalender på noen år ennå.

Skrevet

Min fikk pakkekalender da han var 13 mnd. Skal i han skjønte poenget og stiltecseg opp under den hver morgen og pekte opp.

Dere som synes det er tull, vedder på at dere ikke har eldre barn!!! For her skjønte 1 åringen hva som skjedde når søsknene fikk noe. Dessuten ville de eldste synes det var leit at lillebror ikke fikk ha julekalender, de var like opptatt av hverandres kalender.

De som har sjokoladekalender til de yngste.....herregud, tror dere det er skadelig?

Anonym poster: eaf138bfe4ac88f48719cf7a8d1d6475

Gjest Julia1984
Skrevet

Vedder på at dere som synes det er tull ikke har eldre barn!!

Makan til sære folk.

Vi hadde pakkekalender til vår førstefødte da han var 10 uker, vi.

Bare for at det var så stas for oss foreldre og for at han var et så etterlengtet barn etter noen års prøving at "vi ble kjempe barnslig"

Skrevet

Mine får pakkekalender for første gang i år, og er 2,5 og 4 år. Ingen av de har etterlyst det tidligere år, selv om de antageligvis hadde hatt glede av det. Jeg har selv vokst opp med pakkekalender, men hadde ikke giddet å lage det til babyer. Ikke til mannen heller for den saks skyld.

Men folk må jo få gjøre som de vil, uten at andre skal legge seg oppi det.

Anonym poster: 52593732e21107e20782eae9b795e59a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...