Gå til innhold

Hvor mange dager igjen 1/12?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her er det 1 dag igjen til termin.. Synes godt at prinsen kan komme nå!! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

15 dager :-)

Satser på 12.12.2012 kl 12.12 hehe ;-)

Skrevet

Første gang jeg har telt nå, det var vist 45 dager, så det er jo ikke sånn kjempelenge igjen da :P Bare neste år liksom ;)

Skrevet

1!!!! Overtidskontroll på onsdag, er vel fortsatt gravid da ....

Skrevet

13 dager igjen, men innser vel etterlever at det fort kan bli enda lenger.. Krysser alt for å få møte han til termin :)

Skrevet

Termin i dag :-D håper han kommer i dag selvom jeg har liten tro på det.. Føler at når det ikke har skjedd noe hittil så skjer det ikke noe før tidligst i natt. Tror jeg kommer til å føde om natten av en eller annen grunn

Skrevet

-1, merker noe signaler til noe skal skje, men ikke sånn helt enda..

Skrevet

13 dgr til ks.

Og jeg trenger de dagene!! ;)

Skrevet

9dager! Ingenting enda som tyder på at lille har tenkt å komme før :)

Skrevet

67 dager :) I dag gikk det opp for meg at jeg faktisk skal få en baby igjen! Hehe. Så da ble jeg plutselig veldig utålmodig :P Har snart alt klart til han kommer, mangler kun småtteri :) Etter jul skal jeg vaske klær, re opp seng og vugge. Gleder meg :)

Skrevet

Mellom 58 og 69 dager igjen. Fordelen med at det blir planlagt KS er i hvert fall at vi får vite litt på forhånd når det skal skje. Jeg tror jeg hadde gått på veggene hvis jeg hadde gått på overtid ;)

Skrevet

75 :)

Mener å huske at du hadde termin før meg jeg? Da kan du vel ikke ha så mange dager igjen?

Skrevet

2 dager blææææ..nå må det skje noe snart

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...