Gå til innhold

han er fremdeles ikke tilbake fra julebordet

Anbefalte innlegg

og jeg har termin om 7 dager. og mobilen hans er slått av evt gått tom for batteri.

siste melding fra han var ca kl 20:30 da han sa at de spiser dessert og at han kommer hjem snart. for han lovet å ikke drikke i tilfelle jeg måtte ringe han og si at fødsel var i gang. han skal også jobbe imorgen tidlig.

skulle tro man ikke opplevde slik oppførsel fra voksne mennesker men akkurat nå føler jeg at jeg er med på 16 and pregnant på mtv.

Fortsetter under...

Annonse

Håpe virkelig han han en real god grunn til å ikke ha komt hjem å ikke har på mob!! Hadde vært mest bekymra kanskje... men også forbanna!! Hadde sikkert ringt noen andre han var på julebord sammen med i ren frustrasjon.... Håper han kom hjem trygt, å at det var en god forklaring på det hele. Klem til deg

btw, min skal på julebord i kveld, kjørendes da selvfølgelig... han orker ikke drikke, for han vil helst komme hjem lett, å vi begge har en følelse av at jeg føder før tiden, men håper det blir over nyttår uansett...

vel.. han kom hjem ruslende ca en halv time etter at jeg skrev innlegget. han la seg flat med engang og visste at jeg kom til å være fly forbanna. hans forklaring var at han hadde miskalkulert hvor mye batteri han hadde og "in the moment" blitt enig med kolleger om å ta en annen sin bil og ikke hans egen for da måtte han kjøre alle hjem og blitt der i evigheter. som resultat måtte han vente til han ene ville hjem så han kunne sitte på med han. TOSKESKAP. men jeg hadde/har ingen energi til å bli FLY FORBANNA så jeg sa at jeg skal tenke på straffen hans og han kommer til å få det når han minst venter det. orker ikke noe nå. har knapt nok energi til å puste.

vel.. han kom hjem ruslende ca en halv time etter at jeg skrev innlegget. han la seg flat med engang og visste at jeg kom til å være fly forbanna. hans forklaring var at han hadde miskalkulert hvor mye batteri han hadde og "in the moment" blitt enig med kolleger om å ta en annen sin bil og ikke hans egen for da måtte han kjøre alle hjem og blitt der i evigheter. som resultat måtte han vente til han ene ville hjem så han kunne sitte på med han. TOSKESKAP. men jeg hadde/har ingen energi til å bli FLY FORBANNA så jeg sa at jeg skal tenke på straffen hans og han kommer til å få det når han minst venter det. orker ikke noe nå. har knapt nok energi til å puste.

Det var jo ikke så galt da :-) Men han kunne vel gitt deg nummeret til en kollega så du kunne fått fat i han om det skulle være noe.

Kan han ikke nr ditt eller? Kunne jo bare lånt en tlf å sagt fra at han ble senere... er jo ikke så vanskelig det da! Så slepper du å bruke opp all energien din på bekymring og forbannelse!

Godt han kom hjem uasnett.

Huff da. skjønner du ikke har energi til å bli sint.

Det er jo i utgangspunktet ikke så ille at han er ute, men fy så ekkelt det er når man forventer dem tidligere, og man plutselig ikke får tak i dem. Jeg ville blitt så redd for at noe hadde skjedd..

SEnder deg en klem

ja takk... det var det som gjorde meg sint... at han ikke klarte å si fra. han sa selv at han kunne ha sendt en mld fra en annen tlf ja, men hadde visst nok ikke kommet lenger enn bare tanken. jaja... og han hadde faktisk ikke drukket. han lukta ikke nachspiel når han kom hjem ihvertfall så det var jo bra. :P jaja... mannfolk... han har vært på 2 julebord nå og vi er ferdig med det for i år. takk og lov. neste uke er termin og med engang bebisen kommer så skal han ha 2 uker permisjon. hihihihihi.. :P

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...