Gå til innhold

Noen med erfaringer med bagvogn med 3 hjul?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har blitt frarådet og kjøpe det. fordi det er vanskelig når man skal på bussen, gå turer i skogen,dårlig sikkerhet,men vet ikke jeg, venter mitt første 3 Feb,men en venninne frarådet meg det, ho kjøpe det til sin første sønn og slet veldig

Jeg kommer aldri til å ha noe annet enn trehjuling og da med svingbart forhjul!

Jeg har trillet på all slags føre og jeg har vært mye på tur.

Jeg har aldri vært borti at det har vært ustødig. Jeg vet Quinnyen har kunnet velte hvis man hadde for tung stelleveske på.

Jeg har hatt TFK og tror jeg havner på det igjen, men har ikke begynt vognjakten enda.

Jeg har også tfk, både enkel- og tvillingvogn, er veldig fornøyd! Vi har gått mye på tur, med hund og alt, vogna har aldri veltet. Deilig med svingbart forhjul. Nå skal den brukes til nr 3:-) Har en simovogn også, far i huset nekter å trille den...

Hadde fire hjul m nr en og var veldig fornøyd m det.

Har denne gang både den gamle vognen samt kjøpt meg teutonia for å se. Måtte ha en mindre vogn så jeg fikk plass i bilen og er nysgjerrig på tre hjul selv.

De virker jo grei og stødig. Iallefall om du går på vanlig vei og senter etc. Forhjulet kan også låses og da blir d visst bedre også på vinterføre.

Kommer likevel til å bruke den store vogna m fire hjul når jeg skal lufte hinder m baby ;)

Annonse

Vi har EasyWalker Sky som vi brukte til førstemann, og er superfornøyd med den! Termin om tre dager, og skal bruke den til andremann også. Kjempestødig vogn, aldri vært i nærheten av å velte, og gode lufthjul til vinterføre.

Anbefales på det varmeste. Den har en av de største bagene på markedet også, så god plass til vinterbaby med pose.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...