Gå til innhold

Erfaring med privatklinikker i Oslo? Hjelp!!

Anbefalte innlegg

Kjenner jeg er litt engstelig om dagen. Sist jeg var gravid hadde jeg MA. Var hos lege igår og yttret ønske om tidlig ultralys, ettersom jeg gikk til uke 12 og MAen ble oppdaget ved en tilfeldighet da jeg måtte på sykehus for noe annet. Da hadde fosteret dødd ca i uke 6 - uten at kroppen viste noe tehn til å "ta seg av" dette selv.

Hos lege fikk jeg ikke nyheten jeg ønsket meg, og har selvfølgelig full forståelse for at jeg ikke blir prioritert. Men det handler om frykt, og bekymring. Jeg er nervøs.

Derfor lurer jeg nå på om dere vet om en god og kanskje ikke aaaaalt for dyr plasd i Oslo, hvor jeg kan få tidlig ultralyd, uten å nødvendigvis måtte ha henvisning fra legen min?

Alle fotslag mottaes med takk!!!

Fortsetter under...

Kjenner jeg er litt engstelig om dagen. Sist jeg var gravid hadde jeg MA. Var hos lege igår og yttret ønske om tidlig ultralys, ettersom jeg gikk til uke 12 og MAen ble oppdaget ved en tilfeldighet da jeg måtte på sykehus for noe annet. Da hadde fosteret dødd ca i uke 6 - uten at kroppen viste noe tehn til å "ta seg av" dette selv.

Hos lege fikk jeg ikke nyheten jeg ønsket meg, og har selvfølgelig full forståelse for at jeg ikke blir prioritert. Men det handler om frykt, og bekymring. Jeg er nervøs.

Derfor lurer jeg nå på om dere vet om en god og kanskje ikke aaaaalt for dyr plasd i Oslo, hvor jeg kan få tidlig ultralyd, uten å nødvendigvis måtte ha henvisning fra legen min?

Alle fotslag mottaes med takk!!!

Byporten legesenter har ledig på dagen og er veldig flinke.

Ellers så kan jeg anbefale IVF klinikken på majorstuen. Vet ikke om de tar inn klienter kun på ultralyd, da dette er en fertilitesklinikk. Men skader ikke å ringe.

Jeg har selv brukt IVF oslo og er kjempefornøyd.

Ønske deg masse lykke til :)

Da sjekker man ut alle tre. Den på majorstua hadde helt klart vært mest praktisk, da jeg bor her selv.

Har hørt godt om volval og ulikt om klinikken på byporten.. Men jeg er faktisk nødt å få beroliga meg selv litt...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...