Gå til innhold

39+2 og null energi og rar sovemønster

Anbefalte innlegg

har jo klaget her inne før om søvnløshet, men nå i det siste har jeg klart å sovne sånn ca 04-05 og sovet helt til 13 eller 14 på dagen.

og resten av dagen har jeg bare blitt liggende foran tv eller pc. har absolutt NULL energi på dagen, kan ikke løfte en finger. alt er vondt og et ork. rar i kroppen.

begge hendene er fylt med vann og det gir smerter. er så lei meg for at jeg ikke klarer å sy ferdig teppe hans før han kommer hvis ikke dette gir seg. når jeg ligger så stivner alle ledd i kroppen, spesielt rundt bekkenet og hofte og rumpe og nedover lår. de dagene jeg går på tur så blir bekkenet 100 ganger verre.

har ikke fått noe lettere pusteplass etter at hode festet seg. får skikkelig mye halsbrann og føler at babyen er rett under puppene og skviser puppene.

ÅÅÅÅÅÅHHHHHHHHHHHHHH JEG ER SÅ DRITTLEI NÅ.

Fortsetter under...

skal aldri si aldri... vi glemmer fort, å når vi er oppi det kan vi bare andre :P hahaha... neida, jeg hadde det igrunn greit svangerskap med nr 1, i forhold til det jeg har hatt nå de siste ukene!! Skikkelig dritt, å kjedelig at jeg skal gå slik i 6 uker +- til...

3-5 timer nattesøvn inkludert det som evt kan komme på dagen... skikkelig deppa av det!!

Håper gutten din kommer ut snart. Lykke til!!

Ja,jeg glemmer ihverfall forferdelig fort som venter nr 5......Hadde vel aldri helt sett for meg at jeg skulle bli 5 barns mamma,hehe:-))

MEN storkoser meg med mine store og halvstore barn!! Og nå med kjærester til de to eldste så er vi enda fler,og enda kosliger:-)

Ja,jeg glemmer ihverfall forferdelig fort som venter nr 5......Hadde vel aldri helt sett for meg at jeg skulle bli 5 barns mamma,hehe:-))

MEN storkoser meg med mine store og halvstore barn!! Og nå med kjærester til de to eldste så er vi enda fler,og enda kosliger:-)

hehe,samme her. Trodde det skulle bli med de to store på18 og 16 jeg. Men nå venter jeg mitt 3 barn på 2 år og 5 mnd i tillegg:)

Annonse

takk takk... håper han kommer snart jeg og.... det ble litt lettere å puste nå som magen droppet plutselig tidligere idag. spørs om det hjelper med søvnen. sovnet ikke før 6 idag morres og våknet kl 10. er ikke trøtt i det hele tatt akkurat nå ihvertfall. men men...

har jo igrunn hatt det greit i svangerskapet om man ikke regner med bekkenløsning da. men sånn med tanke på andre ting. har jo ikke så mye å klage over. :P nå på slutten klager jo alle. ser ut som alle har problemer med søvn og blir drittlei. :P kommer sikkert til å glemme alt og planlegge en ny baby med engang denne er ute.

kommer til å savne sparkene hans og det at han åler seg fra venstre til høyere og når jeg legger hånden på magen så finner han den og sparker den. mamma sin lille Herkules. :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...