Thie88 Skrevet 30. november 2012 #1 Skrevet 30. november 2012 Hadde akkurat gjort ferdig en treningsøkt, og var mitt i butikken for å handle, da mamma ringte meg og spurte: er det noe du vil fortelle meg? Jeg sa selvfølgelig nei. Og da sa hun: heeeelt sikker på det? For jeg føler det er noe, og da lover du på mamman din at det ikke er noe? Klarte selvfølgelig ikke å la være. Så da måtte jeg jo fortelle at jeg er gravid i uke 6. Fikk da en typisk mammasnakk, om kosthold og mat og gudene vet. Og at vi har samme dilla på klementiner osv. Typisk mamma og finne ut av sånt helt selv..
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 30. november 2012 #2 Skrevet 30. november 2012 Hihi Sist var det en dame på jobben som fem sekunder etter hun kom inn døra satte øynene sine i meg og sa «HVA har du gjort?? Det har skjedd noe med deg!!»...etter det er jeg litt småredd for at folk skal kunne se det på meg
Lene❤j11+g13❤ Skrevet 30. november 2012 #3 Skrevet 30. november 2012 Haha! Det hørtes kjent ut, her sendte mamma en melding hvor det stod "sov godt alle tre! Ja, for det er vel ikke flere enda??" Og jeg ble jo helt paff!! For det er jo det, jeg er gravid i uke 11 men jeg prøvde å holde maska og sende svar om at sist jeg telte oss var vi bare tre spørs om hu gikk på den da
Thie88 Skrevet 30. november 2012 Forfatter #4 Skrevet 30. november 2012 Haha! Det hørtes kjent ut, her sendte mamma en melding hvor det stod "sov godt alle tre! Ja, for det er vel ikke flere enda??" Og jeg ble jo helt paff!! For det er jo det, jeg er gravid i uke 11 men jeg prøvde å holde maska og sende svar om at sist jeg telte oss var vi baure tre spørs om hu gikk på den da Merkelig det der, mammaer har en tendens til å ha en ekstra sans for sånt..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå