Gå til innhold

Hdan går det med deg Cindy85?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nei da ingen ting skjedd her heller. Var spent på om det hadde skjedd noe med deg:) jeg har ikke noe antydning til noe jeg nå.har mindre kynnere nå jeg enn hva jeg hadde.. Hehe dette ser dårlig ut. Begynner å miste troen på den akupunkturen :(

Oi, her har noe skjedd når jeg prøvde å skrive hvordan i overskriften :P jaja ;) ! Jeg visste jo at det kunne slå begge veier men var litt for innstilt på at noe kom til å skje siden det gjorde det sist.. Begynner å tvile litt nå jeg også altså. Hadde hvertfall trodd jeg skulle få mer kynnere, men men.. Er vel bare til å smøre seg med tålmodighet :P

Strålingen i beina kan vel bety rier men feberfølelse vet jeg ikke noe om.. Håper for din del at det betyr fødsel, men at du ikke får feber :).. Er spennende dette, selvom det er en tålmodighets prøve uten like :P

Annonse

Slenger meg på tolmodighetsprøve..., 8 dager på overtid.. Ligger og kjenner ganske kraftige stkkinger ned i dåsa og magen, stråling i rompe og lår.. Håper det er tegn.... Har å litt feberfølese.. Tenker bare kroppen jobber litt nå ;) men selve feber kan jo bety sv.forgiftning. Så viktig og følge med ;)

Va og på sjekk i går og hadde det ikke, men legen sa man måtte følge med på egen almentilstand om den endres, for sv,forgiftning kan komme plutselig, bare over natta. Hvis feber, svimmel,ont i hode blass i øyer, unormalt trøtt, alt sånn ;)

Men vi slipper sikkert unna det ;)

Termin i morgen. Hatt en del vondt i magen (diarefølelse, men ikke kommet noe særlig diare) og vanlig kynnere. Var enormt liv på småen i morges og masse strålinger nedover i skrittet. holdt på sånn i 4 timer og fikk ikke sove..

Annonse

Iiiiingenting!!!!! Men føler æ har trent hardt i går, har kjempe gangsperre i rompa,hofta og lårene uten og beveget meg ,, så foregår mye i sener og muskler. Men vil heller ha smerte,vannavgang, slimpropp og blod!! Men nada!,!!!!!!!!!!!! ;) i morn e æ 10 dager på overtid ;(

Jeg har slimet (usj) enda mer i dag, og kynnerne merkes godt, men ikke godt nok til å kalle de vonde :/.. Har ikke hatt det sånn med noen av de andre, så nr 3 er nok en luring ja.. lurer på hvor lenge jeg må gå sånn før det blir rier..

-1 her. Ikke noe tegn på fødsel utennom nedpress og stikking i underlivet og stråling i lysken...

samme her.. Men virker ikke som det vil skje noe mer.. Skuffa :(

fortsatt ingenting her..bare stikking i lysk og skritt.. :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...