Liaes Skrevet 30. november 2012 #1 Skrevet 30. november 2012 Jeg ska ha innsetting av fryseegg hos st.olavs på mandag. Noen som vet når de blir tatt opp? Er det slik at de blir tatt opp idag og får ligge og godgjøre seg til mandag eller blir de tatt opp lørdag/søndag?
snuppo Skrevet 30. november 2012 #2 Skrevet 30. november 2012 blir de ikke tatt opp i helga? vet det er folk på labben da., er så senil, håper noen andre her husker.
Gjest Trulte med to små Skrevet 30. november 2012 #3 Skrevet 30. november 2012 Jeg trodde de ble tatt opp samme dag som innsetting da det visstnok ikke tar mange timene å tine de opp. mener det var den beskjeden vi fikk da jeg skulle ha fryseforsøk. Det mht at de skulle ringe på morgenen om eggene ikke overlevde opptining. Om man har mange egg på frys fortsetter de å ta opp egg til de har et eller to fine. Jeg satte alltid inn to egg og ved et fryseforsøk måtte de ta opp hele 6 egg for å få 2 fine til innsett. Lykke til!
Erle85 Skrevet 30. november 2012 #4 Skrevet 30. november 2012 På Haukeland tok de å tinte egget mitt søndagen, da jeg skulle ha innsett mandag. Fikk telefon på søndags ettermiddag om hvordan det var gått...
Liaes Skrevet 30. november 2012 Forfatter #5 Skrevet 30. november 2012 Ok, da tar de sikkert opp på søndag da tenker jeg, fikk i hvertfall beskjed om at de skulle ringe søndags formiddag og gi beskjed om hvordan det gikk med egget! takk for svar!
Gjest Trulte med to små Skrevet 30. november 2012 #6 Skrevet 30. november 2012 Der jeg hører til har de ikke åpent i helgene derav ulik praksis tenker jeg. Da må du ha masse lykke til med gullegget!
Gjest usababy Skrevet 30. november 2012 #7 Skrevet 30. november 2012 På Hausken skulle de ta opp eggene tirsdag morgen, innsett blir onsdag halv to. De ringer tirsdag for å si hvordan det har gått.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå