Gå til innhold

Flere med sterke magesmerter?

Anbefalte innlegg

Jeg har mensliknende smerter hele tiden. Hatt det helt fra dagen egget festet seg. Men lenger jeg er på vei vondere gjør det. Spesielt om natten.

Legen sier det ikke er noe å gjøre med det, men skal gå til hyppig kontroll for å følge med. Er sykmeldt pga smertene nå fordi jeg nesten ikke får sove om natten. Flere netter har jeg holdt på å reise på legevakten fordi smertene er så sterke.

Inatt lå jeg å gråt og vrei meg, skulle nesten tro jeg lå med rier.

Er det flere som har det sånn?

Er 6+5

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143995412-flere-med-sterke-magesmerter/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har en del menssmerter, spesielt i ryggen, men slett ikke slik du beskriver. Er bare slik at jeg normalt sett ville tatt en ibux eller paracet. Regner med det er "voksesmerter" Hørtes ikke godt ut det du har, håper det bedrer seg snart!

Jeg har akkurat slik du beskriver. Legen min sier det kommer av at vevet rundt livmor får rifter når livmor løfter seg opp... Det gir disse smertene. Jeg har vært på legevakt,men det er ikke noe galt. Får ul hver 3uke,så skal igjen til tirsdag... Håpet alt er bra,er litt urolig,selv om dette skal være helt ufarlig:/

Legen min sa det ikke var no vits med ul enda.....så det fikk jeg ikke.

Men har bestilt privat om tre uker. Gleder meg til det. Tror jo ikke at det er noe galt egentlig, men man blir jo bekymra når smertene er så intense.

Bra det ikke bare er meg da. Selvom jeg ikke unner noen å ha det sånn her.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...