LillaGorilla♥♥ Skrevet 2. desember 2012 #26 Skrevet 2. desember 2012 Jeg er dårlig da, for jeg har en normaltemperatur på 36,5 eller så. Forøvrig fikk jeg et temperaturfall på helt ned til 34,8 når jeg hadde en brystbetennelse i anmarsj, før det steg til nærmere 40. Legen min sa da at også slike heftige fall i normaltemperatur tyder på at noe ikke er helt som det skal.
soleia Skrevet 2. desember 2012 #27 Skrevet 2. desember 2012 Dette er interessant! Jeg leverte datteren min i barnehagen idag med 37,7 - syntes hun var litt varm i panna, så det var derfor jeg i det hele tatt målte. Hun var ellers i fin form, blid og fornøyd. Men den i personalet jeg snakket med virket ikke superhappy med at jeg leverte barn med "feber". Jeg sa selvsagt fra om den forhøyede temperaturen slik at de kan holde et ekstra øye med henne, men siden jeg fikk så lunken tilbakemelding, spurte jeg rett ut om de syntes jeg burde vært hjemme med henne istedet. Da fikk jeg et litt mumlende svar tilbake. Hva synes dere? Jeg trodde ikke 37,7 var feber en gang? Anonym poster: ed2cc2f09b96f8605843a6d39e516679 Hadde ikkje levert ein unge med 37.7 i temp på morgonen, (ein kallar det subfebril) Temperaturen stig vanlegvis utover dagen, og vil fort komme opp i feber. Eg føler meg sjuk med den temperaturen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå