Gå til innhold

Noen som vet? rar el test....

Anbefalte innlegg

hei..

er nok feil forum å skrive dette men liker meg så godt her inne så derfor spør jeg..

jeg hadde siste tr første dag den 8 november...

hadde ikke smerter bare litt murringer da..og vanlig blødning..ikke mye og ikke lite..

jeg begynte å teste el test,billig strimmel test..på dag 9 i syklusen..den har stadig blitt sterkere..men har ikke blitt helt pos ennå..test streken har vært nesten like sterk som kontroll streken i en uke nå..jeg vet at el testen er pos om test streken er like sterk eller sterkere enn kontroll streken...

har noen opplevd at el testen er nesten pos så lenge? skulle hatt el forige uke på dag 14...kan det være at el er forsinket?

kan jeg være gravid selvom jeg har hat litt mensblødning?

noen som vet?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143995289-noen-som-vet-rar-el-test/
Del på andre sider

Fortsetter under...

kjøp deg en digital el test. jeg har slitt litt med å bruke el tester fra billigstrimmel!!

men du kan jo også ta en gravi.test :) :) Ingenting hadde vel vært bedre om du er gravid,.. for de el testene dine kan jo også bety det;)

tusen takk for svaret..ja har hørt om at man kan se det på el testen om man er gravid..mmm..har jo vært en del kvalm i det siste om jeg tenker meg om..men har tenkt at det er forde jeg venter el..mmm..tror jeg kjøper meg g test å jeg + digital el test..i morgen den dag...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...