Anonym bruker Skrevet 29. november 2012 #1 Skrevet 29. november 2012 Mannen min har nylig vært på jobbreise over fire dager. Han kom hjem i går. Nå skal det være lønningspils på jobben hans i morgen, og han lurte på om jeg synes det blir for tett innpå å gå ut nå. Unner han jo gjerne å gå ut, men synes det er litt dumt at han blir borte hjemmefra enda en kveld etter så kort tid. Hva ville dere ha sagt i en sånn situasjon? Er det kjipt å si at jeg helst ville foretrekke at han blir hjemme, når han spør om dette?Han har også to forskjellige julebord han skal på i desember, om en to ukers tid. Anonym poster: 5d964a11e2cd8868a89dee2f58184500
Gjest SprøstektLøk Skrevet 29. november 2012 #2 Skrevet 29. november 2012 Her spør vi ikke om lov, her skjønner vi selv hva som passer seg. Kunne aldri falt meg inn å nekte han ting.
Elsker livet Skrevet 29. november 2012 #3 Skrevet 29. november 2012 Selvsagt kan du si at du foretrekker han er hjemme. Så får han bestemme selv når alt kommer til alt. Hadde ikke lagd noe nummer av det.
It's all about me Skrevet 29. november 2012 #4 Skrevet 29. november 2012 4 dager er da ikke lange tiden å være borte, så jeg hadde sakt ha en fin kveld. Hadde han vært borte i 4 uker hadde det vært noe annet.
Anonym bruker Skrevet 29. november 2012 #5 Skrevet 29. november 2012 Herregud, nå får dere damer gi dere her inne altså. Hvis han vil gå på lønningspils, så kan han vel det? Og julebord i desember er ganske vanlig om du ikke har fått med deg altså! Skulle tatt seg ut om mannen plutselig skulle si til meg at jeg ikke fikk gå på lønningspils fordi jeg nylig har vært borte med jobb. Men her i hus bestemmer vi over oss selv da. Anonym poster: aaee874728f4a44835f072749ffe0287
NormaJean Skrevet 29. november 2012 #6 Skrevet 29. november 2012 Det hadde ikke vært noe problem for meg. Sånn blir det noen ganger, spesiellt denne tiden av året! Mannen er på julebord i dag og i morgen! Da skal han også overnatte borte, så ser han vel utpå lørdagen:) Jeg nyter stillheten;)
Gjest Lykkeliggift_ Skrevet 29. november 2012 #7 Skrevet 29. november 2012 Så han drikker hver helg hele desember? Ikke greit...
Anonym bruker Skrevet 29. november 2012 #8 Skrevet 29. november 2012 Her spør vi ikke om lov, her skjønner vi selv hva som passer seg. Kunne aldri falt meg inn å nekte han ting. Er ikke snakk om å spørre om lov, eller om å nekte noen noe. Han spør om hva jeg synes. HI Anonym poster: 5d964a11e2cd8868a89dee2f58184500
Anonym bruker Skrevet 29. november 2012 #9 Skrevet 29. november 2012 Herregud, nå får dere damer gi dere her inne altså. Hvis han vil gå på lønningspils, så kan han vel det? Og julebord i desember er ganske vanlig om du ikke har fått med deg altså! Skulle tatt seg ut om mannen plutselig skulle si til meg at jeg ikke fikk gå på lønningspils fordi jeg nylig har vært borte med jobb. Men her i hus bestemmer vi over oss selv da. Anonym poster: aaee874728f4a44835f072749ffe0287 Som sagt, så er det ikke snakk om å bestemme noe som helst. Han vil vite hva jeg synes, er ikke det greit da? HI Anonym poster: 5d964a11e2cd8868a89dee2f58184500
Elsker livet Skrevet 29. november 2012 #10 Skrevet 29. november 2012 Jeg syns faktisk dere som vektlegger at her bestemmer dere selv er litt vel egoistiske. Dere avgjør selv om det passer å forlate heimen. Syns man skal ta såpass hensyn at man respekterer den andres ønsker. Det er jo vanskelig å komme til en konklusjon som er helt rettferdig i en slik sak uansett. Lønningspils er vel ikke noe en trenger når en snart skal ut på livet i form at to julebord i desember. To julebord som han tydeligvis skal dra på alene. Jeg er enig med HI. Du bør si hva du mener. Å dra på den lønninspilsen er ren egoisme.
Anonym bruker Skrevet 29. november 2012 #11 Skrevet 29. november 2012 Jeg syns faktisk dere som vektlegger at her bestemmer dere selv er litt vel egoistiske. Dere avgjør selv om det passer å forlate heimen. Syns man skal ta såpass hensyn at man respekterer den andres ønsker. Det er jo vanskelig å komme til en konklusjon som er helt rettferdig i en slik sak uansett. Lønningspils er vel ikke noe en trenger når en snart skal ut på livet i form at to julebord i desember. To julebord som han tydeligvis skal dra på alene. Jeg er enig med HI. Du bør si hva du mener. Å dra på den lønninspilsen er ren egoisme. Enig her. Synes ikke familiefedre (og -mødre) skal drikke 5-6 ganger i løpet av en måned. Man kan fint ha sosialt samvær uten å drikke seg dritings. Har aldri forstått det særnorske å alltid MÅTTE ha alkohol for å få til noe sosialt. Anonym poster: 9bb15cf50310388c54deb114b64d6f48
soleia Skrevet 29. november 2012 #12 Skrevet 29. november 2012 Eg hadde vel sagt at eg synes det er hyggeleg å ha han litt heime, men at han får velje sjølv. Han spør, og då må han jo forvente at du svarar ærleg.
Gjest SprøstektLøk Skrevet 29. november 2012 #13 Skrevet 29. november 2012 Her spør vi ikke om lov, her skjønner vi selv hva som passer seg. Kunne aldri falt meg inn å nekte han ting. Er ikke snakk om å spørre om lov, eller om å nekte noen noe. Han spør om hva jeg synes. HI Anonym poster: 5d964a11e2cd8868a89dee2f58184500 Men likevel, så må du inn her å spørre hva som er greit? Og om alle hadde sagt at det var greit å mene at det ble for mye, så hadde du vel sagt ifra til han og han hadde ikke dratt fordi du, ja på sett og vis, hadde nektet han?
prettyfishy Skrevet 29. november 2012 #14 Skrevet 29. november 2012 Jeg syns faktisk dere som vektlegger at her bestemmer dere selv er litt vel egoistiske. Dere avgjør selv om det passer å forlate heimen. Syns man skal ta såpass hensyn at man respekterer den andres ønsker. Det er jo vanskelig å komme til en konklusjon som er helt rettferdig i en slik sak uansett. Lønningspils er vel ikke noe en trenger når en snart skal ut på livet i form at to julebord i desember. To julebord som han tydeligvis skal dra på alene. Jeg er enig med HI. Du bør si hva du mener. Å dra på den lønninspilsen er ren egoisme. Enig her. Synes ikke familiefedre (og -mødre) skal drikke 5-6 ganger i løpet av en måned. Man kan fint ha sosialt samvær uten å drikke seg dritings. Har aldri forstått det særnorske å alltid MÅTTE ha alkohol for å få til noe sosialt. Anonym poster: 9bb15cf50310388c54deb114b64d6f48 Det er ingen i denne tråden som snakker om å drikke seg dritings?
Gjest SprøstektLøk Skrevet 29. november 2012 #15 Skrevet 29. november 2012 Jeg syns faktisk dere som vektlegger at her bestemmer dere selv er litt vel egoistiske. Dere avgjør selv om det passer å forlate heimen. Syns man skal ta såpass hensyn at man respekterer den andres ønsker. Det er jo vanskelig å komme til en konklusjon som er helt rettferdig i en slik sak uansett. Lønningspils er vel ikke noe en trenger når en snart skal ut på livet i form at to julebord i desember. To julebord som han tydeligvis skal dra på alene. Jeg er enig med HI. Du bør si hva du mener. Å dra på den lønninspilsen er ren egoisme. Egoistisk? Fordi at vi skjønner når ting passrt og ikke passer? Her hadde mannen skjønt at det ble for mye.
nagini Skrevet 29. november 2012 #16 Skrevet 29. november 2012 Hadde mannen spurt om det var greit at han gikk ut hadde jeg villet han skulle dra uansett. Kan knapt tenke meg noe kjipere enn å tilbringe kvelden sammen med en mann som heller ville vært et annet sted.
☆☆☆ Skrevet 29. november 2012 #17 Skrevet 29. november 2012 Ville sagt at han er stor gut no, og må avgjere dette sjølv (forutsatt at eg ikkje hadde planer sjølv).
Anonym bruker Skrevet 29. november 2012 #18 Skrevet 29. november 2012 Elsker livet, kan du VÆRE SÅ SNILL å slutte å vanke her på forumet? Er så dritt lei av alt vaset ditt! Helt greit at du er superkristen og alt det der, men kan du ikke kutte ut all den ekstrem-kristen-moraliseringen her inne? Pliiis!!! Prøver å unngå å lese innlegga dine, men de dukker jo opp over alt! Anonym poster: bf42a00d1be779b507d0dd24a66f3aa0
Anonym bruker Skrevet 29. november 2012 #19 Skrevet 29. november 2012 Jeg syns faktisk dere som vektlegger at her bestemmer dere selv er litt vel egoistiske. Dere avgjør selv om det passer å forlate heimen. Syns man skal ta såpass hensyn at man respekterer den andres ønsker. Det er jo vanskelig å komme til en konklusjon som er helt rettferdig i en slik sak uansett. Lønningspils er vel ikke noe en trenger når en snart skal ut på livet i form at to julebord i desember. To julebord som han tydeligvis skal dra på alene. Jeg er enig med HI. Du bør si hva du mener. Å dra på den lønninspilsen er ren egoisme. Enig her. Synes ikke familiefedre (og -mødre) skal drikke 5-6 ganger i løpet av en måned. Man kan fint ha sosialt samvær uten å drikke seg dritings. Har aldri forstått det særnorske å alltid MÅTTE ha alkohol for å få til noe sosialt. Anonym poster: 9bb15cf50310388c54deb114b64d6f48 Det er ingen i denne tråden som snakker om å drikke seg dritings? Vel, jeg har ALDRI hørt om julebord der folk tar EN øl. Det jeg ville frem til, hvorfor må all sosial samvær i dette landet innebære alkohol? Anonym poster: 9bb15cf50310388c54deb114b64d6f48
Kliko Skrevet 29. november 2012 #20 Skrevet 29. november 2012 Det kommer litt ann på hvordan han er i formen dagen etter syns nå jeg. Om hele lørdagen med pappa blir borte fordi han er fyllesyk, så bør han kanskje vurdere litt. For barne kan 4 dager være lenge, selv om andre syns det er lite. Kommer helt ann på hva man er vant til. Om han skal ut å si hei, ta seg en øl eller tre også kommer hjem så ser jeg virkelig ikke problemet. Da er han jo klar for familiehelg dagen etter
Kliko Skrevet 29. november 2012 #21 Skrevet 29. november 2012 Elsker livet, kan du VÆRE SÅ SNILL å slutte å vanke her på forumet? Er så dritt lei av alt vaset ditt! Helt greit at du er superkristen og alt det der, men kan du ikke kutte ut all den ekstrem-kristen-moraliseringen her inne? Pliiis!!! Prøver å unngå å lese innlegga dine, men de dukker jo opp over alt! Anonym poster: bf42a00d1be779b507d0dd24a66f3aa0 Så hun kan ikke si sin mening om det Hl spør om fordi DU er lei svarene? Hun svarer da i hvertfall på det hl spør om i motsetning til deg!
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 29. november 2012 #22 Skrevet 29. november 2012 Jeg hadde sagt : kos deg
Anonym bruker Skrevet 29. november 2012 #23 Skrevet 29. november 2012 Elsker livet, kan du VÆRE SÅ SNILL å slutte å vanke her på forumet? Er så dritt lei av alt vaset ditt! Helt greit at du er superkristen og alt det der, men kan du ikke kutte ut all den ekstrem-kristen-moraliseringen her inne? Pliiis!!! Prøver å unngå å lese innlegga dine, men de dukker jo opp over alt! Anonym poster: bf42a00d1be779b507d0dd24a66f3aa0 Så hun kan ikke si sin mening om det Hl spør om fordi DU er lei svarene? Hun svarer da i hvertfall på det hl spør om i motsetning til deg! Dette var ikke til deg, så slutt å bland deg. Vedder på at det er ganske mange andre også som er møkk lei den dama forresten. Anonym poster: bf42a00d1be779b507d0dd24a66f3aa0
Anonym bruker Skrevet 29. november 2012 #24 Skrevet 29. november 2012 Herregud, nå får dere damer gi dere her inne altså. Hvis han vil gå på lønningspils, så kan han vel det? Og julebord i desember er ganske vanlig om du ikke har fått med deg altså! Skulle tatt seg ut om mannen plutselig skulle si til meg at jeg ikke fikk gå på lønningspils fordi jeg nylig har vært borte med jobb. Men her i hus bestemmer vi over oss selv da. Anonym poster: aaee874728f4a44835f072749ffe0287 Da har dere kanskje ikke barn siden dere begge kan gjøre som dere vil når dere vil. Andre med barn må planlegge når det passer å gå ut i forhold til den familien man har valgt å lage. Anonym poster: e4285864e0db0d34d4e95f08d00d8fa7
Kliko Skrevet 29. november 2012 #25 Skrevet 29. november 2012 Elsker livet, kan du VÆRE SÅ SNILL å slutte å vanke her på forumet? Er så dritt lei av alt vaset ditt! Helt greit at du er superkristen og alt det der, men kan du ikke kutte ut all den ekstrem-kristen-moraliseringen her inne? Pliiis!!! Prøver å unngå å lese innlegga dine, men de dukker jo opp over alt! Anonym poster: bf42a00d1be779b507d0dd24a66f3aa0 Så hun kan ikke si sin mening om det Hl spør om fordi DU er lei svarene? Hun svarer da i hvertfall på det hl spør om i motsetning til deg! Dette var ikke til deg, så slutt å bland deg. Vedder på at det er ganske mange andre også som er møkk lei den dama forresten. Anonym poster: bf42a00d1be779b507d0dd24a66f3aa0 Klart jeg blander meg. Hadde du sendt en pm skulle jeg ikke blanda meg i det hele tatt, men du skriver det jo så alle kan lese. Da blander jeg meg. Syns det er dårlig gjort av deg og kjefte på "Elsker livet". Hva hun mener og tror har da ingenting med dette svaret?!!!! Hun har til og med samme mening som mange andre i denne tråden her. Ta deg en lykkepille og gå å legg deg du nå. Surpromp
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå