Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har erfaring med ammete? Hvor ofte kan/skal man drikke dette for å merke noe effekt? Vår lille sliter med mye luft i magen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg drikker to-tre kopper om dagen, og hittil ser det ut til at det fungerer!

Skrevet

Så bra! Hvilken type bruker du? Noen å anbefale?

Skrevet

Ammete NAF (Norges apotekerforening). Kjøpt på apoteket.

Skrevet

Den de har på helsekosten liker jeg aller best, mer smak i den enn apoteket sin. Et par kopper om dagen har jeg tatt.

Skrevet

Apoteket sin så skal man bare ta 1-2 kopper daglig.

Skrevet

På min står det "noen kopper daglig".

Jeg har den Helios sin da er det bare 1-2 kopper daglig :)

Skrevet

Hvor fort vil man evt merke noe virkning?

Skrevet

Jeg bruker Helios. Ble anbefalt på helsekosten å blande i litt ekstra fenikkel. Det gjorde susen. Drikker 2 kopper daglig.

Skrevet

Jeg drakk fennikel te med førstemann.. Pluss at hun fikk et par tenkjer ved hver amming også! Fungerte kjempebra! :)

Skrevet

Hvor gammelt må barnet være for å kunne gi te på skje? Min datter er 7 uker, men også født 6 uker før tiden :)

Skrevet

Jeg bruker Helios. Ble anbefalt på helsekosten å blande i litt ekstra fenikkel. Det gjorde susen. Drikker 2 kopper daglig.

Hvor fort merket du noe virkning?

Skrevet

Husker ikke hvor gammel hun var, men ikke mange ukene..

Skrevet

Jeg drikker en kopp om dagen, men når dere snakker om virkning, hva gjør denna teen egentlig?

Skrevet

Hvor gammelt må barnet være for å kunne gi te på skje? Min datter er 7 uker, men også født 6 uker før tiden :)

Min første datter ble født 8 uker for tidlig. De sendte med med fenikkel te hjem fra neo natal da jeg reiste hjem fra sykehuset. Det tyder på at en kan starte tidlig :)
Skrevet

Blander du i tørket eller fersk fennikel?

Skrevet

Tørket fenikkel, Det selges i grønn boks fra Helios.

Skrevet

hva gjør denne te'en egentlig, hva er den godt for? :)

Skrevet

Ammete kan øke melkeproduksjon. Fenikkel gjør virkningen sterkere. I tillegg bidrar fenikkel til at babyen ikke får forstoppelse og mye luft i tarmen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...