Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Umulig å si. Noen får den tilbake og er i regelmessig syklus få uker etter fødsel, mens andre ikke får den igjen etter et år.

Om man går på prevensjon kan også ha noe å si, f eks Cerazette, på den er det jo vanlig å miste mens helt.

Jeg ammet min eldste en god del til han var 16 mnd, fikk igjen mensen når han var 12 mnd. Men den var uregelmessig så lenge jeg ammet.

Med min yngste hadde jeg litt lite melk, men bortimot fullammet allikevel, da fikk jeg mensen igjen etter 8 uker.(Da begynte jeg også på Cerazette og mistet mensen helt)

Jeg fullammer, men begynte for sikkerhets skyld på minipillen etter nøyaktig seks uker (hadde en veldig kort renselse på bare 14 dager så vi hadde jo tatt opp igjen samlivet for lengst). To uker etter kom mensen for første gang. Skikkelig flaks...

Sist gang etter fem måneder, selv om jeg fortsatt fullammet. Men jeg ammet bare en gang på natta. Denne gangen vet jeg ikke, fordi jeg fikk satt inn spiral etter fire måneder og blødde i to måneder etter det. Blør fortsatt litt til og fra og aner ikke om det er mens eller hva det er..

Annonse

Annonse

Med førstemann kom den bare noen uker etter renselsen var ferdig ....og kom regelmessig etter det...ammet men hadde ikke nok til å fullamme! Nå er lillesøster 2 uker og jeg fullammer, masse melk , og håper det holder mensen unna en good stund !

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...