Gå til innhold

Noen som kan anbefale hotell i Århus?? Vi skal til Maigaard i januar!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte om noen har noen erfaringer ?? Piser, avstand. Vet noen hvor lenge man må være i Danmark når man skal ha uttak og innsett??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi bodde på det koseligste hotellet ever for mange år siden. Pittelite og kjempefint. Koselig betjening som presset fersk appelsinjuice til deg når du kom ned i den lille frokostsalen. Villa Provence het det. Anbefales!! Ligger sentralt

Skrevet

Vi har bodd på Hotell Mercur, men hovedargumentet for det er prisen. Det ligger ikke spesielt sentralt og møblene ser ut som de er fra 1978. Samtidig er det særdeles billig, har god frokost og er rent.

Anonym poster: 4ec90b87b050b7d63d2aab69a9bccd01

Skrevet

Har også erfaringer med Villa Provence, super koselig og sentralt. Vi måtte bli fire netter da timene er så tidlig på formiddagen at vi måtte ta båt dagen før. Samt at vi hadde uttak på fredag, og da satte de ikke inn før mandag.

De gir rabatt til Maigaard pasienter på Villa Provence, men usikker på hvor mye. Color Line har også noen rimelige pakker fra både larvik og Kristiansand. Bare spør om dere lurer på noe mer, vi var der for tre uker siden!

Skrevet

Tusen takk dere. Hvordan gikk det da kjærlighetsbarnetsønkes??? Er du fornøyd med plassen og menneskene??? Jeg gru gleder meg,.. Har hatt så mange nedturer i det offentlige her så jeg håååper ikke det blir så mange flere.....

Skrevet

Vi har bodd i Scandic Århus City. Veldig nytt og moderne hotell. Det eneste er de ikke har en dobbelt seng på rommene men 2 senger som står sammen og de "drifting" fra hver andre hele tiden. :) Vi har vært der 3 ganger. Det ligger veldig sentralt så det er veldig greit å ta en spasertur derifra eller å gå å spise. Det tar maks 10 min til Maigaard med bil derifra. Vi måtte komme dagen før uttakk og reiste dagen etter innsetting. Så dvs 4 netter. Men du må selvfølgelig se om det er helg eller ikke da trenger dere en natt til. Klinikken er åpen på lørdager så dere kan godt ha uttak eller innsetting på en lørdag også. Du trenger ikke å grue seg. De er kjempe utrolig flinke der. John Kirk er overlege og er ren gynekologisk og fertilitetstalent. :) Og det som er viktigste at han er veldig engasjert i jobben sin. Han tar seg tid og svarer på ALLE spørsmål du har dag og natt. Og tro meg, vi har hatt mange! :) Det er en veldig koselig klinikk med veldig professjonelt personal.

Skrevet

Helt enig med Begemotik i omtalen av Maigaard. Den satt ikke denne gangen, men blir fryseforsøk i løpet av desember :)

Skrevet

Skal sjekke hva hotelle vi lå på het...

Vi kom ned søndag og reiste torsdags morgen,kunne reist onsdags ettermiddag...

Kjempefornøyd med Maigaard og har ei lita spire i magen etter første forsøket vårt :)

Skrevet

Tusen takk for tips. Jeg skal sjekke ut hotellene dere har bodd på.....

Godt å høre at dere er fornøyde... Håper på maigaardspire på oss alle sammen.

Gratulerer så mye håperpåønkerbaby,... Må være helt fantastisk.

Skrevet

nå er det din tur aurora!! :D

ny klinikk- nye muligheter.... og nytt år også... må jo bare bli bra det!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...