Gå til innhold

Flere som venter " attpåklatt"?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det gikk åtte år mellom mine to første, og deretter fire år før jeg fikk nummer tre nå i høst.

Det var ikke som å føde "for første gang" igjen med nummer to - på ingen måte. Alt falt på plass og virket kjent igjen når tingene startet, følte jeg kunne trekke på erfaring selv om det var gått mange år. Men, det gikk MYE fortere. Første tok 6 timer, andre 1 time (styrtfødsel i underbuksa) og siste fødsel var så og si helt lik den første og tok sju timer. Storveis å ha en åtteåring som storebror, slapp sjalusi og å passe veldig på - faktisk til hjelp. Nå når sistebarnet kom er han 12, og som en liten ekstrapappa i huset. Veldig koselig! Lykke til!

Takk for svar, har vert litt redd for en laaaang fødsel som min første. Håper det går greit. Har hatt en del kynnere, og er ganske sikker på at slimproppen er gått, så satser det gjør litt på modningen.... Spennende tid framover. Advent, fødsel og førjulskos.

Her kommer attpåklatt nr 3!!. Mine 2 eldste er 18 og 16. Var 13 år siden jeg hadde født da den første av de små kom til verden og den enkleste fødsel av dem alle. Ingen rifter (tok bringebærbladkapsler), , 8 cm uten store smerter da jeg ankom føden (fødte en times tid senere) og ingen strekkmerker. Jeg hadde grudd meg veldig da det var så lenge siden, men det ble en drømmefødsel, sist også og satser på det samme nå bare jeg rekker frem i tide!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...