Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hadde TR 30.09 og 3 dg. og det jeg tror var en festeblødning 26.10 som varte i 5 dg ( av og på. ) Har aldri TR mer enn 3 dager, så vet at dette ikke var vanlig TR men antar at det var en festeblødning. Tok ingen G test før 21.11 ( en dag før IKM denne perioden ) og den visste 3 pluss. Men hvor stor sikkerhet kan jeg regne termin fra 30.09TR og ikke festebødningen? Har fått UL time pga MA og SA tidigere, men det er ikke før medio des så det er lenge uten å vite. Noen i samme situasjon?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143995105-89-eller-45-uker-p%C3%A5-vei/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hun er usikker på om den andre blødningen er en mens eller en festeblødning.

Jeg hadde det litt sånn selv jeg hadde en TR som var veldig rar. den varte bla kortere enn vanlig for meg da. Jeg viste ikke at jeg var gravid før jeg sjekket en stund senere.

Det viste seg at det jeg trodde var TR var en festeblødning eller noe.

Du får vel bare smøre deg med tålmodighet og vente til ul det er ikke noe annet å gjøre.

Var denne blødningen akkurat da du skulle hatt TR da?

Annonse

Ikke andre måter å finne dette ut på, enn med ultralyd. Dersom du går til legen, kan de også kjenne på livmora di og anslå omtrent hvor langt på vei du er (men dette er selvsagt langt mer unøyaktig). Uansett: Gratulerer med graviditeten.

Stol på cb da tror jeg, selv om jeg aldri har prøvd sånn fancy test :)

Tja når jeg fant det ut husker jeg ikke for det er endel år siden, jeg var innlagt på sykehuset da jeg hadde den blødningen og når jeg regnet etter så kunne jeg ikke ha blitt gravid etter det for da hadde jeg vært på sykehuset. Det er begrenset med sengemorro der :)

Serlig hvis blødningen var 5 dager før ikm, mener selv at min var ca 5 dager før ikm.

Hm .. Ikke til å bli klok på :) føler på meg at jeg er lenger på vei enn 4/5 uker og symptomer passer mer med 8/9 uker. Kjenner livmoren nå ( husker fra første svangerskap at den trakk seg helt sammen o ble hard ved orgasmer - og det gjør der nå også, og det kjente jeg aldri så tidlig i tidligere svangerskap ) Jeg får bare smøre meg med tålmodighet og vente til ul medio des :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...