Gå til innhold

Hvor mange dager igjen 29/11?:)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Annonse

3 dager igjen og er så lei.. Gleder meg til igangsettingsakupunktur i dag selv om jeg føler meg litt pessimistisk for tiden :P

det gleder jeg meg til og,håper det har noen effekt,skal Kl 1400. Har du gjort det før? Evt Hadde det noe effekt da?

3 dager igjen og er så lei.. Gleder meg til igangsettingsakupunktur i dag selv om jeg føler meg litt pessimistisk for tiden :P

det gleder jeg meg til og,håper det har noen effekt,skal Kl 1400. Har du gjort det før? Evt Hadde det noe effekt da?

Ja jeg tok det 7 dager på overtid forrige gang og da begynte riene etter 14,5 timer og jenten var født 21 timer etterpå. Nå var jeg å fikk igangsettingsakupunktur kl 10 i dag så håper de funker like godt som sist :) (Hvis det var det som gjorde utslaget sist :P)

Ja jeg tok det 7 dager på overtid forrige gang og da begynte riene etter 14,5 timer og jenten var født 21 timer etterpå. Nå var jeg å fikk igangsettingsakupunktur kl 10 i dag så håper de funker like godt som sist :) (Hvis det var det som gjorde utslaget sist :P)

venter i spenning her og.var der Kl 14 så er jo kort tid siden.men krysser fingrene for at det skjer noe nå:) ellers så vet jeg ikke helt om jeg har troen på det :/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...