Gå til innhold

IKM UKE 52 - Et julemirakel!!!!

Anbefalte innlegg

Hva slags tester bruker du? Jeg bruker billigstrimler, og de har ikke blitt rosa før etter de har blitt helt tørre, altså en god stund etter at man egentlig skulle lese de av. Men CB digital lyver vel i alle fall ikke :P

Bruker fra tostreker. Vært blendahvite frem til i dag, ble svakt rosa i dag tidlig etter ca 2 minutter. Etter å ha lest her at det er håp tok jeg en til nå nettopp, og den var sterkere, men fortsatt ikke helt like sterk som kontrollstreken... Måtte spørre en som er på besøk nå som er almennlege, og han klemte meg og sa gratulerer til oss begge, og at to svake positive er forsvinnende liten sjangs for at er falskt. Begge ble rosa lenge før 5 minutts fristen.

Helt oppspilt her, samtidig som jeg ikke helt tør glede meg ordentlig før strekene er like sterke. Kanskje jeg skal kjøpe en CB i morgen...

Fortsetter under...

Hva slags tester bruker du? Jeg bruker billigstrimler, og de har ikke blitt rosa før etter de har blitt helt tørre, altså en god stund etter at man egentlig skulle lese de av. Men CB digital lyver vel i alle fall ikke :P

Bruker fra tostreker. Vært blendahvite frem til i dag, ble svakt rosa i dag tidlig etter ca 2 minutter. Etter å ha lest her at det er håp tok jeg en til nå nettopp, og den var sterkere, men fortsatt ikke helt like sterk som kontrollstreken... Måtte spørre en som er på besøk nå som er almennlege, og han klemte meg og sa gratulerer til oss begge, og at to svake positive er forsvinnende liten sjangs for at er falskt. Begge ble rosa lenge før 5 minutts fristen.

Helt oppspilt her, samtidig som jeg ikke helt tør glede meg ordentlig før strekene er like sterke. Kanskje jeg skal kjøpe en CB i morgen...

Det har ingenting å si hvor sterk teststreken er - greier du å se den og det er innenfor tidsrammen som er oppgitt så er testen positiv!

Så med andre ord... GRATULERER!

Jeg hadde kjempetidlig EL denne måneden (CB EL-testen ble positiv dag 10 og dag 11, så IKM for meg var 27. og ikke 30.) så vi holdt på å bomme totalt. Nærmest tvang mannen til sengs etter at han hadde vært på fest, men er VELDIG glad for at jeg gjorde fordi gjett hvem som sitter her med positiv graviditetstest? :D

Er så utrolig, utrolig letta og ikke minst overlykkelig! :) Tidenes julepresang!

nagini - jeg testa med en billigstrimmel 23.desember uten særlig store forhåpninger i det hele tatt, men la merke til en ultrasvak skygge som kom opp innenfor tidsfristen. Umulig å se om det var farge på skyggen, men lyste med ei lykt under strimmelen (I know, rimelig desperat, haha) og da var det ikke tvil om at det var en svak rosafarge der. Lovte mannen at jeg skulle vente til 25.desember før jeg testa igjen og da var det ikke tvil - fremdeles svak strek, men denne gangen var det lett å se at den var rosa. I går var streken enda kraftigere. Svidde av en First Response g-test og der var teststreken kraftigere enn kontrollstreken så ikke i tvil lenger. :D

(nagini - 100% sikker på at du kan føre deg opp under gravid-lista også. :))

UKE 52:

Mandag 24.12:

Majka81

Verbena

nagini

Tirsdag 25.12:

Supersnusken

LLykke

Onsdag 26.12:

Vimsus

Torsdag 27.12:

Lilita85

Plass til en til!

Sidney

GeekGirl81

Fredag 28.12:

Lørdag 29.12:

Søndag 30.12:

Methos

En til,please 8pp

Gravid:

Sidney

Plass til en til!

Vekt81

Vimsus

Frøkna

GeekGirl81

Ny pp:

Majka81

Jeg tok også en digital test i dag, har IKM i morgen eller lørdag.

Den tok eeeevigheter med å bestemme seg, men plutselig sto det GRAVID 1-2 uker! Jeg er litt i halvsvime kjenner jeg. Vi hadde bestemt oss for å vente med å prøve mer før utpå våren, men nå blir det enda et septemberbarn på oss. Har termin så og si på storesøster sin bursdag (hun blir da 4).

Jeg har så og si ingen symptomer, men når jeg tenker etter har jeg noen:

Begynnende muligens soppinfeksjon, er i alle fall litt rød og sår. Og har ikke hatt soppinfeksjon siden før jeg ble gravid med nr 2!

Litt ustabil i humøret, sinna for ingen ting og blir lettere rørt. Hadde det samme sist.

Bittelitt vondt i bekkenet og litt øm i korsryggen, men ikke noe jeg hadde tenkt over til vanlig.

Overhodet ingen murringer, noe som er rart for det hadde jeg sist. Ellers fin i formen :)

Gratulerer :)

Klarte å la være å teste i dag morges, men så kom tr, så da er alt håp ute.. Så skuffet altså, følte liksom alt stemte denne pp! Målet om å være gravid innen utgangen av året er altså ikke oppnådd. Æsj, deppa i dag..

Gratulerer til alle dere med to streker, og lykke til til alle som ikke er avklart enda! Ellers sees kanskje noen i IKM uke 4? Er enda ganske så alene der.. ;-)

Annonse

Klarte å la være å teste i dag morges, men så kom tr, så da er alt håp ute.. Så skuffet altså, følte liksom alt stemte denne pp! Målet om å være gravid innen utgangen av året er altså ikke oppnådd. Æsj, deppa i dag..

Gratulerer til alle dere med to streker, og lykke til til alle som ikke er avklart enda! Ellers sees kanskje noen i IKM uke 4? Er enda ganske så alene der.. ;-)

Trist å høre :( Lykke til i uke 4 :) Skal krysse alt jeg har!!!

God morgen:) nå nærmer det seg ikm for meg også, 31 desember. Jeg har overhode ingen tegn på å være gravid, sist måned hadde jeg mye tegn og sps murringer. Så slik jeg føler nå er det bare å belage seg på tante rød:( noen av dere med posetiv test som ikke har noen symptomber eller fornæmelser??

Mannen var også syk med influensa rett før eggløsning, vi la in aksjer dager før men ikke selve el dagen. uff, så troen denne måneden er lav:/ hva tror dere??

Lykke til med testingen! jeg tar ikke tester før etter ikm, sist måned svidde jeg av alt for mange tester til bare skuffelse.

De to tidligere mnd'ene hadde jeg ømme pupper og murringer helt fra eggløsningen og frem til tante rød kom...

Denne mnd'ene hadde jeg lite,heller ingenting, men en annerledes følelse i magen på en måte...

Så håpet er ikke ute Methos;)

God morgen:) nå nærmer det seg ikm for meg også, 31 desember. Jeg har overhode ingen tegn på å være gravid, sist måned hadde jeg mye tegn og sps murringer. Så slik jeg føler nå er det bare å belage seg på tante rød:( noen av dere med posetiv test som ikke har noen symptomber eller fornæmelser??

Mannen var også syk med influensa rett før eggløsning, vi la in aksjer dager før men ikke selve el dagen. uff, så troen denne måneden er lav:/ hva tror dere??

Lykke til med testingen! jeg tar ikke tester før etter ikm, sist måned svidde jeg av alt for mange tester til bare skuffelse.

Jeg har hatt veldig få PMS-symptomer denne måneden (omtrent ingen murringer) og det viste seg jo å være et bra tegn for min del.

Gratulerer deg igjen jeg, GeekGirl! Spre om dere med gravidestøv da damer. Det er jo litt av en bukett her inne, hehe..

Æsj og fysj, Supersnusken. Synd tantekreket kom rekendes. Ønsker deg masse lykke til i uke fire.

Annonse

Så kjedelig, Fjellfrøkna. Neste gang sittern skal du se!!

Hurra nagini :D Gratulerer så masse, masse. Tror aldri jeg har vært med på en IKM-gruppe der flere har lykkes. Vi marineres i fertilitet her, hahaha...

I morgen IKM dag for meg..og da skal det TESTES. Ingen tegn til TR, eller noe som helst for den saks skyld...ønsk meg lykke til :)

Hurra nagini :D Gratulerer så masse, masse. Tror aldri jeg har vært med på en IKM-gruppe der flere har lykkes. Vi marineres i fertilitet her, hahaha...

I morgen IKM dag for meg..og da skal det TESTES. Ingen tegn til TR, eller noe som helst for den saks skyld...ønsk meg lykke til :)

Lykke til! :)

Tvi, tvi! :) *krysser fingre og tær*

UKE 52:

Mandag 24.12:

Majka81

Verbena

nagini

Tirsdag 25.12:

Supersnusken

LLykke

Onsdag 26.12:

Vimsus

Torsdag 27.12:

Lilita85

Plass til en til!

Sidney

GeekGirl81

Fredag 28.12:

Lørdag 29.12:

Søndag 30.12:

Methos

En til,please 8pp

Gravid:

Sidney

Plass til en til!

Vekt81

Vimsus

Frøkna

GeekGirl81

nagini

Ny pp:

Majka81

Supersnusken

fjellfrøkna

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...