Gå til innhold

IKM UKE 52 - Et julemirakel!!!!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gratulerer til 2 som har fått 2 streker. Håper det kommer fleire i MORGON.

Jeg har testet meg kvar dag med billig tester men ingen eggløsning. Men det må jo løsne for at jeg skal få tante rød på besøk.

Følger med og det kommer fleire 2 streker. TVI TVI JENTER.

Årh, jeg MÅ jo bare få legge til en kommentar her :) jeg hadde masse menssmerter/mensmurringer når jeg var gravid.. Begge gangene!!

Så løpet trenger ikke være kjørt av den grunn :) :)

Gleder meg på deres vegne og titter stadig innom tråden ;)

Lykke til alle sammen!

Gratulerer dere med positiv test! :-) Venter selv på at tr kommer. Har en brennende følelse i nedre mageregion, litt annerledes enn vanlig menssmerter, men... Har ikke noe symptomer så d er nok mensen som kommer. Lykke til dere andre! :-)

Jeg tok en test idag som var blendahvit.. Jeg hadde så mange symptomer igår nemlig så jeg hadde et lite håp om gode nyheter, men symptomene er vel igrunn helt borte idag. Jeg forsøker å psyke meg opp til tr besøk igjen, men kjenner jeg blir lei meg nå.

Heldigvis har vi andre ting å fylle tankene med de neste dagene! God Jul alle sammen! Håper dere får en hyggelig kveld i dag! :-)

Annonse

Jeg tok en test idag som var blendahvit.. Jeg hadde så mange symptomer igår nemlig så jeg hadde et lite håp om gode nyheter, men symptomene er vel igrunn helt borte idag. Jeg forsøker å psyke meg opp til tr besøk igjen, men kjenner jeg blir lei meg nå.

Heldigvis har vi andre ting å fylle tankene med de neste dagene! God Jul alle sammen! Håper dere får en hyggelig kveld i dag! :-)

Ikkje gi opp håpet. Håpet er ikkje ute så lenge tante rød ikkje er komment. Jeg vi ha tante rød slik at jeg får starte igjen. Har ikkje funnet eggløsningen denne mnd. Jeg vil ha den nå slik at jeg får begynne IGJEN.

GOD JUL til dokke og Tvi Tvi Jenter. Vil sjå fleire posetive tester

Går egentlig ganske bra her, for jeg hadde ikke troen denne gangen, og dessuten er ikke alt håp heelt ute... Men kjenner jeg blir litt trist fordi mannen håper så veldig, har spurt flere ganger i dag om det er sånn at det er sjangs for positiv test i morgen eller dagen etter selv om den var negativ i dag, og at det hadde vært verdens beste julegave etc... Veldig koselig at han gleder seg sånn til vi får det til, men føler meg litt som en udugelig steril kvinne :/

Fikk ikke testet i dag, så skal teste i morgen. Er egentlig litt optimistisk igjen! Har bitt helt tett i nesen, det ble jeg tidlig i forrige gravidiet.. Synes jeg har hatt så mange tegn denne pp at jeg blir skikkelig skuffet og overrasket om det blir negativt i morgen!

Lykke til alle sammen, og det er ikke over før tr er sikkert på plass!

Her føler jeg kanskje at det går riktig

veien, men tørr ikke håpe for mye...

Innbiller meg at blodårene har blitt tydeligere

i brystene, og litt rar følelse i de i blant...

Hmmm, blir spennende å se.. En annerledes mnd

en de to forutgående iallefall og det kan jo være

godt nytt:)

Annonse

Hei jenter. Er ikke så flink å skrive for tida, mye som skjer med jobb, jul og 2 små.

MEN: tok en test i går på 9 DPO og først var den helt blendahvit (er sånn billigstrimmel), men neste dag (jaja, vet at det er aaalt for lenge å la den ligge) så var det en svaaaak skygge der.

Så da jeg kom hjem i dag tok jeg en ny. Den var også først helt blank, men etter en times tid har det nå kommet fram en svak, men tydelig rosa strek! Jeg har litt erfaring med de billigstrimlene så er rimelig sikker på at det er positiv! Men er bare 10 DPO og jeg har ikke testa positivt så tidlig noen gang før!

Jeg har forresten ikke særlig symptomer, men kanskje noen:

Mer "pms" enn vanlig, dvs dritsur uten grunn osv

Litt støl/stiv i korsryggen, noe som er uvanlig for meg.

Bittelitt murringer, men mye mindre enn forrige pp .

Noe oppblåst, men det kan like gjerne være all julematen :P

Jeg har IKM imorgen, å har gått med murringer i over en uke, stikking i magen, supersåre/ømme bryster, perioder med hjertebank/høy puls og krampelignende legger... vet ikke helt hva jeg skal tenke.... Eller tro.

Endret av Vimsus

Hei, er ny her. Har etter mine beregninger ikm lørdag 29.12. Hadde eggløsning rundt 15.des. hadde samleie da, og fikk en lett blødning/spotting onsdag 19.des. håper det klaffet denne gangen. merker ikke noen symptomer enda da...

Æsj, dag 13 og testet helt blendahvitt i dag....og jeg som var så sikker!! Dumme kroppen som har spilt meg et puss med alle disse symptomene! Jeg som trodde jeg hadde festenlødnung og alt! Blir nok ikke noe julemirakel likevel nei. Da blir det rødvin i juleselskap i kveld i alle fall! Skuffet altså..

Jeg tok en test til i går kveld, den var det bare en liiiiiten skyggestrek på. Så tok jeg en til i dag tidlig på morgenurin og den var først helt blendahvit, men så etter en god stund kom det fram en svak rosa strek. Jeg er usikker på hva jeg skal tro. Er 11 DPO i dag og har vært gravid 2 ganger før, men da har jeg ikke testa positivt før dag 16 og dag 14.

Tenkte kanskje kjøpe meg en sånn CB digital og ta i morgen tidlig, men vet ikke om jeg får gjort det nå i dag siden det er helligdag osv. I morgen i alle fall! Nå skal jeg snart på jobb, turnusjobbing er livet, haha :)

Spennende å lese om alle testere...selv om de er blendahvite nå, ladys, så husk at streken kan komme rimelig sent og så lenge ikke tanta synger er det håp.

Trøsteklem til dere med tantebesøk..masse lykke til neste gang og nyt rødvin og all ulovlig mat mens dere kan. Snarere enn dere tror blir det forbudt.

Ja kom igjen, Frøkna, ta en CB digital og hold oss oppdatert .)

Jeg er 11 dpo i morgen og første test skal brennes av. Vet jo egentlig at det er helt tullete å teste nå, men klaaaaarer ikke la være.....

Har sittet og telt litt og kommet frem til at jeg KAN være så lite som 11 dager DPO, testet pos på el -test 13 des og pleier å regne fra da, men el kan jo da ha vært lørdag 15. faktisk. Ergo er ikke alt håp ute! Men den lille blødningen jeg har tenkt på som festeblødning var tirsdag og onsdag, det blir jo i så fall alt for tidlig, bare 2 dager etter en evt befrukting? Går det an?

Har i alle fall bestemt meg for en ny test, burde jo vente til i overimorgen, men tipper det blir en i morgen også jeg.. ;-)

Er det mulig! Endelig! Vi har klart det! Jeg fikk to streker på testen! Jeg klarte ikke å vente og tok en nå for en time siden. Skal kjøpe en digital test imorgen. Etter 9 mnd med prøving så har jeg forsøkt å fortrenge alle mulig symptomer i denne pp, men nå kan jeg endelig kjenne etter! Jeg fikk ømme bryster til jul likevel! :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...