Gå til innhold

IKM UKE 52 - Et julemirakel!!!!

Anbefalte innlegg

UKE 52:

Mandag 24.12:

Majka81

Verbena

nagini

Tirsdag 25.12:

Supersnusken

LLykke

Onsdag 26.12:

Vimsus

Torsdag 27.12:

Lilita85

Plass til en til!

Fredag 28.12:

Lørdag 29.12:

Søndag 30.12:

Methos

Vekt81

GeekGirl81

Gravid:

Ny pp:

Satte meg på jeg oxo. :)

Endret av Vimsus

Fortsetter under...

Jeg har like mange symptomer hver måned, så jeg benekter hver minste ting jeg kjenner.. Jeg har gått på pergo for første gang også, så har jo kjent at kroppen har jobbet litt ekstra denne mnd! *Håper håper* Er bare 5dpo.

Håper du er gravid, det ble jeg på pergo! har pergospire nr 2 i magen nå!!

Jeg har like mange symptomer hver måned, så jeg benekter hver minste ting jeg kjenner.. Jeg har gått på pergo for første gang også, så har jo kjent at kroppen har jobbet litt ekstra denne mnd! *Håper håper* Er bare 5dpo.

Håper du er gravid, det ble jeg på pergo! har pergospire nr 2 i magen nå!!

Takk! :) Jeg føler meg hoven nederst i magen. Slik var jeg da jeg var gravid med førstemann, men slik har jeg vært mellom el og tr i flere mnd nå, så forsøker å ikke tenke på det. Men *håper håper*! :)

Nå nærmer det seg voldsomt uken vår! Noen som har tenkt å begynne testingen enda?

Jeg har tenkt å brenne av en test i morgen tidlig. Er vel da 10 dager DPO bare, men klarer ikke holde meg.. Hadde jo tenkt å teste første gang julaften, men er litt redd for å bli veldig skuffet den dagen merker jeg. Tester jeg negativt i morgen vet jeg jo at den kan bli positiv senere! Grugleder meg til testing i morgen, tror jo egentlig jeg er gravid denne gangen!

Og har faktisk fått enda en kvise..;-)

Annonse

Jeg tok en test i dag tidlig og jeg tror jeg kan skimte to streker!!!!! Den så først negativ ut, men etter testen tørket inn ser jeg en bred men svak svak svak rosa strek. Vet man ikke skal se på den etter tiden er gått ut men.. Hva tror dere jenter? Jeg dør av spenning her :-)

Jeg tok en test i dag tidlig og jeg tror jeg kan skimte to streker!!!!! Den så først negativ ut, men etter testen tørket inn ser jeg en bred men svak svak svak rosa strek. Vet man ikke skal se på den etter tiden er gått ut men.. Hva tror dere jenter? Jeg dør av spenning her :-)

Oj, spennende! Man skal jo liksom ikke se på den etter tiden har gått ut, men det er jo hcg den måler da, så jeg ville vært ekstremt optimist! Ser vi har ikm samme dag, nå fikk jeg plutselig veldig, veldig lyst til å teste litt! Huff, er uhelbredelig testoman altså... Håper det er en spire der og at den klamrer seg fast!

Oj, spennende! Man skal jo liksom ikke se på den etter tiden har gått ut, men det er jo hcg den måler da, så jeg ville vært ekstremt optimist! Ser vi har ikm samme dag, nå fikk jeg plutselig veldig, veldig lyst til å teste litt! Huff, er uhelbredelig testoman altså... Håper det er en spire der og at den klamrer seg fast!

Det hadde vært så utrolig gøy! Jeg får ta en ny test i morgen tidlig. Er det noen som vet hvor mye hcg'n stiger i løpet av et døgn i starten?

Jeg kan ikke helt tro det, men tok en test i dag og kan skimte to streker.. Tørr ikke bli glad ennå, siden det samme skjedde i august.. Fikk da gravid på digital, men mistet etter 3 dager.. Har holdt på siden juni, så hadde vært veldig kjekt om den sitter denne gang!

Annonse

Jeg har mest lyst til å vente til over ikm (torsdag), men jeg vet ikke om jeg klarer... Har vurdert å ta en test på mandag, men jeg er litt sliten av å tolke tester etter å ha vært prøver i 9 mnd, så tenker det er best å vente.. Får se!

Blir spennende å følge dere som sannsynligvis har fått positive tester! :-) Håper at det utvikler seg positivt for alle.

Når har du IKM, Sidney?

Jeg har IKM 27.12. Det betyr EL 13.12 etter mine kalkulasjoner. Men hadde noe veldig EL slim 8.12. Men det kan vel ikke stemme da det kun var en uke etter forrige mens startet. Ikke vet jeg. Sluttet å teste etter EL for noen mnd siden da jeg følte det bare stresset meg.

Denne perioden har vi nesten ikke hatt sex heller, hver 3 dag max, så mulig at det hjalp å ikke telle dager.

UKE 52:

Mandag 24.12:

Majka81

Verbena

nagini

Tirsdag 25.12:

Supersnusken

LLykke

Onsdag 26.12:

Vimsus

Torsdag 27.12:

Lilita85

Plass til en til!

Sidney

Fredag 28.12:

Lørdag 29.12:

Søndag 30.12:

Methos

Vekt81

GeekGirl81

Gravid:

Ny pp:

Når har du IKM, Sidney?

Jeg har IKM 27.12. Det betyr EL 13.12 etter mine kalkulasjoner. Men hadde noe veldig EL slim 8.12. Men det kan vel ikke stemme da det kun var en uke etter forrige mens startet. Ikke vet jeg. Sluttet å teste etter EL for noen mnd siden da jeg følte det bare stresset meg.

Denne perioden har vi nesten ikke hatt sex heller, hver 3 dag max, så mulig at det hjalp å ikke telle dager.

Da er du en dag etter meg på begge datoene ;) 26.12 og EL 12.12 (om syklusen min ikke surrer) Er på vår første PP nå, så har ikke trua på at d klaffer så kjapt ;) Men, tar meg i å kjenne på alt av tegn, noe jeg til tider blir litt sprø av :) Men, tenkte å vente med å teste før IKM, men brente en av inatt.. Blei jo som forventa, negativ.... Sånn er det å plutselig ikke få sove lenger :/ Men er jo bare på 11dpo, så d kan jo endre seg..?

Endret av Vimsus

Er på 8-9 dpo (litt usikker pga to dager med positive EL tester), og er av og på kvalm og har hetetokter.. Ømme bryster fra ca 5 dpo, men det er borte nå... Fornuften sier meg at jeg har fått et eller annet virus, mens håpet fortsatt er der selv om jeg prøver å ikke være altfor forventningsfull! IKM 27 eller 28 des..

Hvordan går det med dere andre i DPO-land? :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...