Gå til innhold

IKM UKE 52 - Et julemirakel!!!!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ikkje MAX i dag heller. Denne mnd har jeg ingen eggløsning eller egg tror jeg. Dag 16 og langt over min syklus. Ser dårligt ut SKUFFA.

Kan berre glømme denna mnd.

Men du har vel lagt inn litt aksjer likevel? Man vet jo aldri med disse kroppene og hormonene våre.. ;-)

Og er det ikke på ettemiddagen man bør test for el? Jeg har bare brukt strimler fra billigetester, men streken er alltid kraftigst på ettermiddagen, på morgenen dannes det mye mindre LH. SÅ kanskje du bare har gått glipp av Max? (men jeg kjenner ikke helt til CBFM altså). Lykke til!

Jeg har fått lakt inn aksjer Torsdags morgon og i går kveld pga gubben borte kurs. Bruker å ha eggløsning rundt 13 dag. Har verken hatt eggløsningslim eller korsrygg smerte som jeg bruker og få.

CBFM anbefaler dei om morgonen. Men det er rett som du sier Supersnusken.

Krysser finger for dokke som er på DPO land. La det drysse posetive tester til dokke.

Hvordan går det med deg Rosin i bolla? Hva viser testen i dag? Har desverre ikke noe oppklarende svar å gi deg på hva som skjer...kanskje du faktisk er gravid? Du må holde oss oppdatert...og ikke tvil et øyeblikk på om vi orker å lese :)

Huff HALLOSEN, hørtes utrooolig frustrerende ut! Men satser likevel på at egget har lurt seg ut. Håper og heier på deg!

I følge mine kroppslige signaler var EL på lørdag, men i følge BIMkalkulatoren er den i dag. Så vi skrider til verks i dag også.

Ha en fin uke alle sammen. Fire rolige dager igjen på jobb så er det juuuul!

Hvordan går det med deg Rosin i bolla? Hva viser testen i dag? Har desverre ikke noe oppklarende svar å gi deg på hva som skjer...kanskje du faktisk er gravid? Du må holde oss oppdatert...og ikke tvil et øyeblikk på om vi orker å lese :)

Huff HALLOSEN, hørtes utrooolig frustrerende ut! Men satser likevel på at egget har lurt seg ut. Håper og heier på deg!

I følge mine kroppslige signaler var EL på lørdag, men i følge BIMkalkulatoren er den i dag. Så vi skrider til verks i dag også.

Hei:) snakket med jordmor på sykehuset, og hun syns det var veldig rart om jeg fortsatt hadde hcg i kroppen etter sa. Har tatt en blodprøve i dag, men var akkurat for sen til å få svaret i kveld, så må vente til i morgen.

Testen var positiv i dag også. Når jeg sammenlignet med den tørre fra i går så den svakere ut. Hadde ikke tid til å vente, så får sammenligne når jeg kommer hjem.

Hei:) snakket med jordmor på sykehuset, og hun syns det var veldig rart om jeg fortsatt hadde hcg i kroppen etter sa. Har tatt en blodprøve i dag, men var akkurat for sen til å få svaret i kveld, så må vente til i morgen.

Testen var positiv i dag også. Når jeg sammenlignet med den tørre fra i går så den svakere ut. Hadde ikke tid til å vente, så får sammenligne når jeg kommer hjem.

Kanskje ikke så lurt å sammenligne etter at tidsfristen har gått ut. Streken kan jo bli (falskt)sterkere. Uansett er dette kjempespennende!

Annonse

Kanskje ikke så lurt å sammenligne etter at tidsfristen har gått ut. Streken kan jo bli (falskt)sterkere. Uansett er dette kjempespennende!

Er nok ikke så lurt nei, men redd jeg gjør det likevel. Kan ikke forestille meg at jeg er gravid igjen, men syns hele greia er merkelig. Tenkte å kjøpe en docmorris test. Den var klart positiv sist, mens billigtesten nesten var usynlig. Føler for å dobbelsjekke med et annet merke.

Er nok ikke så lurt nei, men redd jeg gjør det likevel. Kan ikke forestille meg at jeg er gravid igjen, men syns hele greia er merkelig. Tenkte å kjøpe en docmorris test. Den var klart positiv sist, mens billigtesten nesten var usynlig. Føler for å dobbelsjekke med et annet merke.

Skjønner deg veldig godt! Er selv helt testoman, selv om jeg virkelig prøver å la være :) Lykke til med svaret du får i morgen, håper det er hyggelige nyheter...

Hei jenter;) da slenger jeg meg inn her! Har IKM 27.12: blir en spennende jul. Har dessverre ikke de store forhåpningene da jeg har prøvd siden juni og hadde sex litt for lite denne gang. Har vanligvis hatt hver dag, så kanskje en forandring gjør susen:) er uansett dritt lei negative tester..

Hcg var i går 17/12 på 23. Kan ikke se annet enn at jeg har blitt gravid igjen da hcg var 29 den 23/11 og 18 den 26/11. Hvis ikke hcg kan synke for å stige igjen? Uansett, har ingen tro på det denne gangen heller. Testene har blitt svakere siden søndag. Kommer uansett til å ta en ny blodprøve i morgen.

Jeg hører da ikke til under ikm uke 52 likevel. Beklager at jeg har kuppet tråden deres. Kommer til å følge med på dere og heie. Masse lykke til:)

Så kjedelig rosin i bolla!! Du får holde oss

oppdatert med den blodprøven, man vet jo

aldri

Ellers dere andre?! Da har aksjene blitt lagt

og vi alle venter bare på positive tester!!

Noe som er annerledes denne pp?!

Blir spennende å se til uka, gleder meg!!

Nei og nei, rosin i bolla...så kjedelig!Skal virkelig heie deg videre.

Er nå også i DPO-land og aksjer omhyggelig lagt inn. Måtte det bli god avkastning.Det er ingenting som oppleves annerledes denne pp, har bare av en eller annen grunn en skikkelig godfølelse for suksess.

Dere andre da?

Annonse

Så kjedelig rosin i bolla!! Du får holde oss oppdatert med den blodprøven, man vet jo aldri������ Ellers dere andre?! Da har aksjene blitt lagt og vi alle venter bare på positive tester!! Noe som er annerledes denne pp?! Blir spennende å se til uka, gleder meg!!

Vel, en ting som er annerledes denne pp'en er at det er første gang vi engang har vært på samme geografiske sted under eggløsning (jeg trodde el var tidligere i syklusen, men denne gangen testet jeg), så da er det jo strengt tatt første reelle sjangse :)

Jeg har like mange symptomer hver måned, så jeg benekter hver minste ting jeg kjenner.. Jeg har gått på pergo for første gang også, så har jo kjent at kroppen har jobbet litt ekstra denne mnd! *Håper håper* Er bare 5dpo.

Hcg var i går 17/12 på 23. Kan ikke se annet enn at jeg har blitt gravid igjen da hcg var 29 den 23/11 og 18 den 26/11. Hvis ikke hcg kan synke for å stige igjen? Uansett, har ingen tro på det denne gangen heller. Testene har blitt svakere siden søndag. Kommer uansett til å ta en ny blodprøve i morgen.

Jeg hører da ikke til under ikm uke 52 likevel. Beklager at jeg har kuppet tråden deres. Kommer til å følge med på dere og heie. Masse lykke til:)

Så trist men hold oss oppdatert.

Jeg sitter enda og venter på MAX tror det er 0 eggløsning denne mnd. Jeg hører ikkje til uke 52 jeg heller nå men eggløsning må sje for å få tante rød da. Tror jeg sitter meg til og vente på tante rød i staden for.

Så dumt Rosin i bolla, håper det går bra med deg!

Selv er jeg litt optimistisk i dag, og litt engstelig. Er på dag 21, men hadde ikke el før dag 17 tror jeg. Men i dag har jeg hatt en liten blødning, litt sånn gammelt brunlig blod (sorry detaljer..), men har fått det for meg at det er en festeblødning da... Kan jo være feil, men klarer ikke håper og tro litt ekstra denne pp! Samtidig er symptomjakten igang, det verker liksom litt i underlivet, slik det pleier under EL. husker ikke engang om jeg har hatt det slik de gangene jeg faktisk har vært gravid, men hadde det i alle fall ikke sist mnd når jeg ikke var... Hmm, kjenner på meg at den neste uken blir laaang! gleder meg til jul! Lykke til alle sammen!

Hjelp, nå er symptomjakten virkelig i gang! Våket opp med en kjempekvise i dag! Pleier ikke å bli glad for det, men det siste året har jeg jo vært gravid 3 ganger (og mistet da..), men alle gangene har jeg fått en stor kvise i tiden mellom el og ikm.. Så m blødningen i går er jeg nå nesten alt for optimistisk. Prøver å dempe forventningene så ikke skuffelsen blir alt for stor ved evt neg test....men det blir den vel uansett.. ;-)

Noen flere som har kjent litt på tegn og symptomer eller? Det er jo tidlig enda for oss da..

Trekker meg fra listen denne mnd. Er på dag 18 og ingen MAX og stopper og teste denne mnd. Blir dyre tester på 0 eggløsning. Så no er det tante rød jeg venter på og starte på nytt igjen vedr CBFM.

Får HEIE på alle og DRYSSE MASSE LYKKE STØV PÅ

G-TESTENE.

Vil nok følge med dokke kor mangen som får POSETIVE JULE GLEDER HER INNE.

Æsj, HALLOSEN. Det var da som søren med den manglende ELn din. Håper virkelig neste pp blir din lykkemåned! Tar imot lykkestøv med den største takknemlighet :)

Haha, supersnusken..ser for meg deg som våkner opp og JUBLER over kjempekvise. Hva gjør vel ikke den symptomjakten med oss? Satser på at kvisen er et lovende tegn!

Har selv murringer i magen, omtrent som EL- murringene som bare vedvarer. Hos meg så har det tidligere vært nada symptomer før uke seks, så vet ikke hva dette skal bety...er jo bare latterlig 4 dpo :D Sukk, tror jeg kommer til å gå bananas med testene denne pp. Har 20! billigtester som venter i skapet.

En siste oppdatering fra meg: var på sykehuset i dag. UL kunne ikke vise noe i livmor (uansett veldig tidlig). Blodprøven tatt like etterpå hadde sunket til 10, altså mer enn halvert på 48 timer. Det er fjerde gang jeg mister så ganske lei nå. Har fått beskjed om å pause prøvingen slik at de får tatt noen blodprøver i forhold til mutasjoner i blod osv. Må vente 8 uker etter siste graviditet før jeg kan ta prøvene. Skal også ringe inn når jeg får mensen, slik at de kan sette meg opp til time etter tr for å sjekke livmor med kamera for sammenvoksninger og andre ulumskheter. Jaja, det skjer ihvertfall noe, men blir mer og mer redd for at jeg aldri får bære frem vårt eget barn.

Venter mensen ca til mandag, så blil ikke IKM uke 52 på meg, men heller KM. Jeg kan sende dere masse graviditetsstøv, for det har jeg en del av om dagen, men hjelp til å beholde må noen andre bidra med. Lykke til neste uke:)

En siste oppdatering fra meg: var på sykehuset i dag. UL kunne ikke vise noe i livmor (uansett veldig tidlig). Blodprøven tatt like etterpå hadde sunket til 10, altså mer enn halvert på 48 timer. Det er fjerde gang jeg mister så ganske lei nå. Har fått beskjed om å pause prøvingen slik at de får tatt noen blodprøver i forhold til mutasjoner i blod osv. Må vente 8 uker etter siste graviditet før jeg kan ta prøvene. Skal også ringe inn når jeg får mensen, slik at de kan sette meg opp til time etter tr for å sjekke livmor med kamera for sammenvoksninger og andre ulumskheter. Jaja, det skjer ihvertfall noe, men blir mer og mer redd for at jeg aldri får bære frem vårt eget barn.

Venter mensen ca til mandag, så blil ikke IKM uke 52 på meg, men heller KM. Jeg kan sende dere masse graviditetsstøv, for det har jeg en del av om dagen, men hjelp til å beholde må noen andre bidra med. Lykke til neste uke:)

Uff så trist! Jeg har hatt tre aborter på rappen, så jeg vet i alle fall litt om hvordan du har det! Jeg har opplevd at kroppen ofte ikke her helt seg selv etter en abort, at syklusene er helt rare. Fått råd fra gynekologen om å vente minst en syklus med å bli gravid igjen etter abort, særlig gjelder det hvis man har blødd lenger enn en vanlig mens ved abort. Har man det er ikke livmorslimhinnen god nok til å ta i mot et befruktet egg. Kanskje det er dette som har skjedd med deg nå sist? Hvor tett har de andre graviditetene vært?

Men uansett fint at du får utredning da, selvom det er frusterende å måtte vente i 8 uker! Jeg er sikker på at du vil lykkes til slutt, og når du gjør det "glemmer" man litt alt strevet og skuffelsene på forhånd. Jeg har fått endel hjelp inne på "habituell abort"-forumet, mange kloke damer der!

Lykke til, og takk takk for graviditetsstøv! ;-)

Jeg dytter frem denne lista og rykker meg selv frem i køen. IKM om 1 uke!! :)

UKE 52:

Mandag 24.12:

Majka81

Verbena

Tirsdag 25.12:

Supersnusken

LLykke

Onsdag 26.12:

Torsdag 27.12:

Lilita85

Plass til en til!

Fredag 28.12:

Lørdag 29.12:

Søndag 30.12:

Methos

Vekt81

GeekGirl81

Gravid:

Ny pp:

Endret av Plass til en til!

Jeg hadde visst forsvunnet, så putter meg inn igjen

UKE 52:

Mandag 24.12:

Majka81

Verbena

nagini

Tirsdag 25.12:

Supersnusken

LLykke

Onsdag 26.12:

Torsdag 27.12:

Lilita85

Plass til en til!

Fredag 28.12:

Lørdag 29.12:

Søndag 30.12:

Methos

Vekt81

GeekGirl81

Gravid:

Ny pp:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...