Gå til innhold

IKM UKE 52 - Et julemirakel!!!!

Anbefalte innlegg

Har IKM nyttårsaften, det hadde vert bra å godt inn i det nye året med forhåpentligvis ett " godt festa" knøtt. Mista i Juli uke 8, og nå i november uke 12. Sa til meg selv at nå får det bli en pause(sliten).Men det kan vel ikke gå galt 3 ganger på rad, så håper at det sitter nå om det skulle klaffe:) lykke til alle dere andre:)

Uff, så utrolig trist å høre om spirene du mistet. Føler virkelig med deg. Men alle gode ting er tre, så denne gangen skal det gå godt! Blir spennende å følge deg og heier allerede :)

Huff, triste greier altså!! Ønsker deg alt godt og heier på deg jeg og!! :-)

Fortsetter under...

Trist å miste, vet hvordan du har det! Mistet i uke 11 nå i høst, og i vår mistet jeg tidlig to ganger, en i uke 6 og en i uke8. Har egentlig tenkt at jeg ikke orker mer, men så tenker jo jeg også at 4 ganger på rad, det kan da ikke skje! Så nå håper jeg bare at jeg klarer å bli gravid igjen da... Blir liksom besatt av å bli gravid igjen, selv om jeg gruer meg også. Kommer nok til å være veldig engstelig hvis det blir en gang til. Mest lyst til å barre ligge stille å ruge...men det går jo ikke. Nesten så jeg håper på ekstrem kvalme eller noe bare for å kunne være sykemeldt..(men kan vel komme til å angre hvis det ønsket går i oppfylleles.. :-))

Begynt å El-test litt nå, men har hatt sen EL de siste syklusene. Lurer likevel på om jeg kjenner at noe er litt på gang, selv om testene enda er temmelig overbevisende negative!

Lykke til alle sammen!

Huff, har du fått oppfølging nå da? Jeg begynner å lure på om den harde fødselen med første mann kan ha noe med dette å gjøre. Vanskelig tema, ingen som snakker om det heller. godt å kunne ha en plass som dette å lufte tankene. Jeg ønsker dere alle sammen lykke til. Er bare en ting å gjøre:)

Begynner å bli veldig stresset fordi jeg ikke får eggløsning. Aldri sjekket før, men denne perioden tester jeg hver morgen, og så langt ser det dårlig ut... Hvis ikke det kommer i løpet av noen dager har jeg jo enten for kort lutealfase, eller ikke i det hele tatt. *grin*

Annonse

Begynner å bli veldig stresset fordi jeg ikke får eggløsning. Aldri sjekket før, men denne perioden tester jeg hver morgen, og så langt ser det dårlig ut... Hvis ikke det kommer i løpet av noen dager har jeg jo enten for kort lutealfase, eller ikke i det hele tatt. *grin*

Test om ettermiddagen/kvelden! Da er hormonnivået før el høyest! :-)

Heihei! Ser ut til at jeg skal inn her, så skriver meg opp jeg;) Er inne i min 4 pp sånn ca, men tiden går så fort så kan egentlig ikke skjønne at det har gått så lenge siden jeg sluttet på pillen :)

Har tatt litt avstand fra BiM i nesten en mnd nå, og det har faktisk vært utrolig deilig! Har stresset mye mindre med det å bli gravid, og heller fokusert på kjæresten min og julekos<3 Så kommer sikkert ikke til å være så aktiv her fremover heller, men tenkte jeg likegodt kunne skrive meg opp på onsdagen. Har ca 30 dagers syklus.

Håper på et lite julemirakel jeg også! Tvi-tvi alle sammen, og god jul!

Mandag 24.12:

Majka81

Verbena

nagini

Tirsdag 25.12:

Supersnusken

Onsdag 26.12:

Awaaa

Torsdag 27.12:

Lilita85

Fredag 28.12:

Lørdag 29.12:

Søndag 30.12:

Methos

Vekt81

Plass til en til!

GeekGirl81

En til, please.

Gravid:

Litt usikker her. Fikk positiv el-test på lørdag og søndag, CD 11 og 12 hvis jeg regner første ordentlige blødningdag i SA for dag 1. Pleier aldri å få positiv så tidlig (i det siste har det ikke vært før dag 18). Ikke har jeg sett noe slim heller. Håper ikke kroppen er helt på bærtur. I tillegg ble puppene ømme før positiv test. Dette pleier jeg ikke å få før et par dager etter. Noen av dere som får ømme pupper før EL? Har ikke så stor tro på denne pp, men får legge inn aksjer jevnt og trutt.

Fikk posetive test men fikk tante på besøk på 10 dpo. Så denne mnd som var var syklusen på 23 dager. Den normale er på 28-29 dager. Veit ikkje kva eg skal stå henne mandag eller søndag. Men får vel meir konkret når CBFM gir signal.

Detta er min 2 pp så tvi tvi jenter. Kor mangen blir det med kul her da. Håper det er mangen som får Posetive tester.

Er spent siden Gubben reiser på Kurs Torsdag til Søndag. Får vel eggløsning når han er reist. Så troen er nok 0 denna mnd får vel eggløsning FREDAG DA.

Neida, HALLOSEN, må ikke miste trua allerede nå, vettu :) Den eggløsningen har å innfinne seg til et passelig tidspunkt med tilgjengelig mann. Håper det retter seg opp med eggløsningskrøll for deg også nagini.

Her er tanta på retur, så snart hopper jeg i bingen. Har ikke EL før rundt den 17, men likegreit å starte tidlig :)

Spennende hvor mange som får bolle i ovnen denne runden ja. Var inne på IKM 50(eller var det 51?), og der var det fullt av nicks under "gravid". Gøy..og oppmuntrende for oss!

Ha en fin uke dere!

Litt usikker her. Fikk positiv el-test på lørdag og søndag, CD 11 og 12 hvis jeg regner første ordentlige blødningdag i SA for dag 1. Pleier aldri å få positiv så tidlig (i det siste har det ikke vært før dag 18). Ikke har jeg sett noe slim heller. Håper ikke kroppen er helt på bærtur. I tillegg ble puppene ømme før positiv test. Dette pleier jeg ikke å få før et par dager etter. Noen av dere som får ømme pupper før EL? Har ikke så stor tro på denne pp, men får legge inn aksjer jevnt og trutt.

Vet du hva? Kroppen er ekstra fruktbar i ca 8 uker etter at man har mistet. så jeg er ikke overrasket over at du fikk positiv el-test!! ;-) Hos meg så blir noen ganger puppene ømme før el. Ikke hver syklus, det varierer... Lykke til! :-)

Test om ettermiddagen/kvelden! Da er hormonnivået før el høyest! :-)

Å takk, det visste jeg ikke! Kanskje jeg til og med har hatt da? Da får jeg teste på kvelden heretter, og om ingenting skjer gi det en måned til før jeg får helt panikk.

Mannen er på forretningsreise denne uken, men vil tullet med at han får kaste seg på et fly om jeg får positiv el test ;)

Annonse

Vet du hva? Kroppen er ekstra fruktbar i ca 8 uker etter at man har mistet. så jeg er ikke overrasket over at du fikk positiv el-test!! ;-) Hos meg så blir noen ganger puppene ømme før el. Ikke hver syklus, det varierer... Lykke til! :-)

Får håpe det stemmer på meg. Nå har testene vært positiv tre dager på rad. Litt mange dager med positiv test. Redd det er noe krøll. I ettermiddag har det kommet blod også. Har hørt noen har en liten blødning ved EL, selv har jeg aldri hatt det. Redd det er for mye blod, kanskje rester fra SA?

Yikes, positiv EL-test i går kveld og i dag tidlig. Er kun på dag 10/11 i syklusen så overraskende tidlig. Men har lagt merke til de siste to årene at jeg av og til har EL som kommer 2-3 dager tidligere enn forventet så er ikke så veldig bekymra (lutealfasen er uansett den samme.)

Jeg hadde ikke tenkt å begynne og teste helt enda, men har kjent en god del murringer og stikninger i eggstokkene de siste dagene så hadde mistanke om at noe kanskje var på gang. Jammen glad jeg valgte å svi av noen EL-tester!

Jeg har normalt el mellom dag 17 og 20. Jeg er i dag på dag 14 og har alle tegn på at el er på vei. Jeg har gått på enkel pergokur denne måneden, så jeg kjenner jeg er litt ekstra spent nå. Tenk så deilig det hadde vært å gå inn i det nye året med en liten spire i magen! <3 Håper spirene klorer seg fast i magen på alle sammen!

Det er trist å lese at flere har opplevd å miste. Jeg har selv aldri opplevd å miste. Jeg har vært prøver i 9 mnd nå og syns at det har vært slitsomt, men jeg tror vel i grunn det er en større belastning å oppleve å miste flere ganger på rad.. Huff..

Nå ønsker jeg dere alle lykke til! Dette er uka hvor vi alle må kose litt ekstra med mannen! Det er ikke hvert år vi må sette "lage barn" på lista over alt som skal gjøres til jul! :P

Endret av Plass til en til!

Ja, det hadde vært fint å gå inn i året med spire i magen;)

I dag så hadde jeg el-slim, tester ikke... Men er jo bare sånn en dag hver syklus... Ca10-11 dg'er etter første mensdag, var likt forrige mnd!! Og da er vel eggløsning i anmarsj;)

Jeg har begynt å blø mer. Kan ikke forstå at det er annet enn at SA ikke var ferdig. Er vel ikke vanlig å blø såpass ved el at man må bruke truseinnlegg eller? Samtidig har EL-testene vært positive i tre dager, ekstra sterk test i går. Hadde det ikke vært for at jeg blør ville vi normalt kjørt på i dag.

Æsj, dag 14 i syklus og fremdeles nesten blendahvite EL-tester! Skjeønner ikke hvordan jeg kan får senere EL og samtidig kortere og kortere sykluser. Det må jo gjøre sjansen for graviditet mye mindre! Håper det snart blir en kraftig strek her!

Æsj, så kjedelig med EL-krøll Supersnusken og Rosin i Bolla, håper det retter seg snarest!

Her venter jeg på at tanta skal takke for seg, slik at jeg kan get down to business, hehe..

Lykke til alle dere andre forførere :) Måtte dette bli årets jul!

Jeg har begynt å blø mer. Kan ikke forstå at det er annet enn at SA ikke var ferdig. Er vel ikke vanlig å blø såpass ved el at man må bruke truseinnlegg eller? Samtidig har EL-testene vært positive i tre dager, ekstra sterk test i går. Hadde det ikke vært for at jeg blør ville vi normalt kjørt på i dag.

Jøss, sier du det? Er du sikker på at ikke er gravid?? El-tester viser positivt ved graviditet... Eller så kan det være at kroppen din jobber enda...

Jøss, sier du det? Er du sikker på at ikke er gravid?? El-tester viser positivt ved graviditet... Eller så kan det være at kroppen din jobber enda...

SA startet med ordentlig blødning onsdag 28.11, altså to uker siden. 2 dager før det var hcg nede i 18, så trodde dette skulle gå greit og komme fort i rute igjen. Første gang vi hadde sex igjen var for fem dager siden, så er nok ikke gravid nei:(

Da er det nok kroppen som rydder opp enda... Kan hende du har el allikevel!:-)

Har selv fått negativ el-test i dag etter to dager med positive. Tenker at det ikke er noe vits med aksjeinnlegging i kveld da, og satser på at det var tilstrekkelig med i går kveld og forrige kveld. Så da er ventetiden i gang hos meg! Ny ikm blir 25.12.

Da er det nok kroppen som rydder opp enda... Kan hende du har el allikevel!:-)

Har selv fått negativ el-test i dag etter to dager med positive. Tenker at det ikke er noe vits med aksjeinnlegging i kveld da, og satser på at det var tilstrekkelig med i går kveld og forrige kveld. Så da er ventetiden i gang hos meg! Ny ikm blir 25.12.

Hvis jeg har hatt el får vi satse på at aksjene på søndag holder. Blir nok ny pp på meg tenker jeg. Neste pp blir det pergotime og jeg skal ta crinone fra eggløsning.

Blir spennende frem til jul for deg:) håper du får verdens beste julegave!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...