Gå til innhold

Kylling Fajitas (BigBite)

Anbefalte innlegg

Jeg syns denne baguetten er ufattelig god, har prøvd å google oppskrift av selve ''kyllingsmørja'' om dere skjønner hva jeg mener, har også spurt direkte på Big Bite hvordan de lager den, men de deler ikke oppskrifter :/ Noen som har peiling hvordan den lages? Har prøvd meg litt fram med rømme, majones, div krydder, men lykkes så abolutt ikke!

Anonym poster: 09d605610837ad2b1dfc70ac12f3720e

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143995010-kylling-fajitas-bigbite/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Enig, den er herlig :)!

Men du, har du prøvd den kyllingsalaten som de selger på Rema? Den kreolske? Den ligner veldig, synes jeg! Litt strekere, men har tenkt litt på om det kanskje er en ide å blande den ut med litt rømme/creme fraiche, eller noe.

Verdt å prøve!

Samme det vel, jeg er uansett ute etter å kunne lage denne selv. Er det noen som vet hvordan? HI

Jobber på Big bite, kanskje jeg skal sjekke ingrediensene i pakningen i morgen? ;)

Anonym poster: c689b32af06ce2919a37796fa8f0f538

Enig, den er herlig smile.png!

Men du, har du prøvd den kyllingsalaten som de selger på Rema? Den kreolske? Den ligner veldig, synes jeg! Litt strekere, men har tenkt litt på om det kanskje er en ide å blande den ut med litt rømme/creme fraiche, eller noe.

Verdt å prøve!

Nei den har jeg ikke prøvd, tusen takk for tips! :) HI

Annonse

Samme det vel, jeg er uansett ute etter å kunne lage denne selv. Er det noen som vet hvordan? HI

Jobber på Big bite, kanskje jeg skal sjekke ingrediensene i pakningen i morgen? wink.png

Anonym poster: c689b32af06ce2919a37796fa8f0f538

Gjerne se hva som er i smørja, har jeg alle indigriensene så skal jeg nok klare å lage den selv :)

Mmm... Nå fikk jeg lyst på nystekte danske rundstykker med hjemmelaget kyllingsalat..(gravid og gomlesjuk)

Pleier å flise opp en grilla kyllinf.. Blande inn majones og creme fraich.. Lutt finhakket rødløk og paprika.. Krydrer med litt spicy krydder. Er ikke det samme, men nydelig godt.

Nesten så jeg vurderer å stå opp å lage meg mat, for nå ble jeg sulten :)

Nå har jeg ikke spiste på BigBite på evigheter men gubben pleier å blande krydderblandinger selv...For å få en lignende smak som på vanlig fajitakryddermiks så bruker han iallefall røkt paprikakrydder...

Anonym poster: b2d08e437db1302446185b04145e03f6

Anbefaler å kutte opp en grille kylling og blande den med dressing av et beger kesam, paprikakrydder, karry, pepper, salt, cayennepepper, hvitløkspulver, løk, mais, paprika og hva du nu ellers liker av grønt/urter/krydder. Kesam er ikke like usunt som majones, så da kan du spise så mye du orker. Like godt som dressingen fra rema men med mye mer kylling i!

• 1 år senere...

Annonse

Fajitas har jeg laget mange ganger:-)

Skjær kyllingfilet i små biter, ha i fajita krydder (Rema sin er god) ha i salg, pepper og det du måtte ønske av krydder. Stek til de blir brune.

Jeg bruker baguette, men kan også ha taco brød eller pita brød.

Kjøttet settes i baguettene med ost, det du måtte ønske av grønnsaker og majones eller kesam. Settes i ovnene til osten er smeltet.

Anonymous poster hash: 7b111...44c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...